نرم افزار CRM در صنایع دریایی

نرم افزار CRM برای صنایع دریایی

در گذشته مقالاتی در مورد ” کاربرد نرم افزار CRM در شرکتهای بازرگانی ” و ” نقش نرم

در گذشته مقالاتی در مورد ” کاربرد نرم افزار CRM در شرکتهای بازرگانی ” و ” نقش نرم افزار CRM در تعالی گمرک “منتشر کردیم.  امروز نیز مقاله ای در مورد نرم افزار CRM برای در صنایع دریایی آماده کردیم که با توجه به اینکه، امروزه، CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری رایج ترین استراتژی مورد استفاده در بیشتر شرکت ها جهت راضی نگه داشتن مشتری می باشد نرم افزار CRM یکی از ابزارهایی است که می تواند شما را برای رسید به این هدف کمک نماید. در دنیایی که انتخاب های زیادی وجود دارد، مهم است که با مشتریان صمیمی باشید، ارتباطات خود را با آنها تقویت کنید و مشتریان جدیدی پیدا کنید که بتوانند برای مدت طولانی به شما اعتماد کنند.

استراتژی مشتری مداری اصلی هر شرکتی، امروزه متکی به نرم افزار CRM آنها می باشد تا بتوانند مشتریان خود را راضی و خوشحال نگه دارند. اما دنیای تجارت هم به اندازه CRM مهم می باشد، نرم افزار CRM و صنایع دریایی در حال خوشامد گویی به یکدیگر می باشند.

۸ دلیل برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صنایع دریایی

نرم افزار CRM در صنایع دریایی

نرم افزار CRM در صنایع دریایی

ریزش مشتری و مدیریت بهتر

صنعت دیانوردی و کشتیرانی، صنعتی نیست که مشتریان هر روز با آن سرو کار داشته باشند. قطعاً، افرادی که مشتری اختصاصی می باشند برای مدت طولانی باقی می مانند، اما تعامل به اندازه بخش های دیگر شایع نیست. با این حال به این معنا نمی باشدکه اهمیت CRM در صنعت کشتیرانی را نادیده بگیریم. نیاز به راه حل های CRM در دنیای صنایع دریایی همانند دیگر موارد جالب است. اخیراً، کارکنان صنایع دریایی بیشتری آموزش نرم افزار CRM را شروع کرده اند، تا آن را در مدیریت ریزش مشتری خود تاثیرگذارتر کنند.

مدیریت بهتر مشتریان

این مسئله همه ما را به نقطه اصلی می آورد که CRM چیست و چرا در صنایع دریایی مهم می باشد؟ بطور ساده و قابل فهم، CRM فرایند مدیریتی است که به وسیله آن یک شرکت می تواند از ایده های مشتریان درباره خدمات شرکت مطلع شود، به سوالات آنها سریعاً پاسخ دهد، بازخورد مناسب را دریافت کند و برای اعمال تغییرات مناسب آن را مدیریت کند.

چرا صنایع دریایی به نرم افزار CRM احتیاج دارد؟ زیرا نرم افزار CRM به ما در خوشحال و راضی نگه داشتن مشتریان و برگشت آنها کمک می کند. در دنیای صنایع دریایی، دلایل نیاز به نرم افزار CRM دقیقاً مشابه سایر صنایع می باشد.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

آگاهی درباره تجربه های مشتریان

با سفرهای دریایی با کروز شروع کنید که به آگاهی از تجربه مشتریان (مسافران) با خود لازم دارند تا شرکت ها باربری که باید به آسانی پاسخگوی پرسش های مشتریان باشند، نرم افزار CRM به آنها کمک می کند تا همه آنها را سازماندهی و اجرا کنند.

کمک به مشتری جهت یافتن آنچه به دنبالش هستند

صعود ناگهانی اخیر در تعداد افرادی که به دنبال خدمات صنایع دریایی هستند نیاز به راه حل CRM را حتی فوری تر از قبل افزایش داده است. صنایع دریایی به مدیریت کارآمدی احتیاج دارد تا تضمین کند که تمام مشتریان به آنچه جستجو می کنند، می رسند.

ربودن گوی رقابت با نرم افزار CRM موثر

چرا CRM و صنایع دریایی نیاز به هماهنگی دارند؟ زیرا این صنعت دیگر یک صنعت انحصاری نمی باشد. با خصوصی سازی، انتخاب برای انواع خدمات دریایی توسط یک مشتری بالقوه حیرت انگیز است. این خدمات می تواند مربوط به خطوط دریایی کروزها برای برنامه ریزی تعطیلات خانواده ها، حمل و انتقال اثاثیه به کشور دیگر یا خدمات پستی بصورت دریایی باشد. کافی است شما نوع خدمات را بیان کنید تا بتوانید از میان گروه متنوعی از آنها، مدلی را انتخاب کنید که برای شما راحت و آسان می باشد.

با این تغییر خاص، شرکتی که خدمات بهتری ارائه دهد، شرکتی است که از مزایای ویژه ای برخوردار می باشد. نرم افزار CRM به صنایع دریایی کمک می کند تا از این مزایا بهره ببرند.

مطلع کردن مشتریان در همه موارد

نرم افزار CRM برای شرکت هایی در صنعت حمل و نقل دریایی محموله کاربرد ویژه ای دارد، این نرم افزار به پیگیری کالای ارسالی کمک می کند. اگر بتوانید مشتری خود را درباره وضعیت حمل و نقل مطلع سازید تا وی هم مطمئن شود که کالا ایمن به مقصد خود می رسد، یک مشتری راضی دارید. پیگیری به کمک نرم افزار CRM بسیار آسان تر می شود. همچنین با نرم افزار CRM شرکت ها می توانند از سیستم ارسال کالای بهتری محافظت کنند که عملکرد ملایم تری داشته باشد و سریعاً به شکایت مشتری پاسخ دهند. جمع آوری افرادی برای انجام چنین وظیفه ای یک مسئله است اما انجام دادن این کار بصورت موثر و با کارایی مسئله دیگری است که با نرم افزار CRM، صنایع دریایی می تواند این امر را تضمین کند.

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار

افزایش ارتباط بین شرکت و مشتری

برای شرکت های بزرگتر، راه حل CRM یک توفیق اجباری است زیرا به آنها این امکان را می دهد تا با مشتری در اساسی ترین سطح، تعامل برقرار کنند. از مشکلاتی که آنها مواجهه هستند، سوالاتی که باید بپرسند یا شکایاتی که دارند مطلع شوند و بدانند مشتری دقیقاً از شرکت چه چیزی می خواهد. نیاز و خواسته وی را برآورده کرده و برای مدت طولانی مشتری داشته باشند و این همان کاری است که کسب و کارها در انتهای روز می خواهند.

با CRM احساس بیشتری در ظاهر کسب و کار خود وارد کنید.

یک راه حل نرم افزار CRM در واقع به همه جنبه های صنایع دریایی چهره انسانی می دهد. این حس انسانی به جای روش های خیالی، شیوه های واقعی را به کسب و کار شما نشان می دهد، زیرا هنگامی که یک مشتری درباره حمل و نقل نگران می باشد یا با عصبانیت شکایتی دارد؛ همواره دسترسی داشتن به یک انسان راحت تر از یک ایمیل کامپیوتری است.

نرم افزار CRM در صنایع دریایی بسیار حساس است، به ویژه در مورد قضاوت از دیدگاه تجاری. اما اگر هنوز متعجب هستید که CRM چیست و چرا صنایع دریایی به آن احتیاج دارند می توان گفت تنها به خاطر راضی کردن مشتریان و فراهم کردن امکانات بهتر و مطمئن تر برای آنان می باشد؛ پس هر آنچه لازم است به خاطر داشته باشید این است که CRM به این صنایع کمک می کند تا مسافران هر چه زودتر یک تعطیلات دیگر بخواهند و همان خط دریایی کروز را دوباره انتخاب کنند، یا مجدداً حمل و نقل خود را به شرکت شما بسپارند.

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه