راه اندازی کمپین تبلیغاتی شب یلدا

راهنمای راه اندازی کمپین تبلیغاتی شب یلدا

پیش از راه اندازه کمپین تبلیغاتی شب یلدا باید حواستان باشد که مشتری هایتان را دسته بندی کنید.

پیش از راه اندازه کمپین تبلیغاتی شب یلدا باید حواستان باشد که مشتری هایتان را دسته بندی کنید. احتمالا این کار را پیش تر در پارس ویتایگر تان انجام داده اید و اکنون تنها باید یک گزارش گرفته و ببینید چند دسته مشتری، و در هر دسته چند مشتری دارید. کمپین ها باید متناسب با مشتری ها شخصی سازی شده و به صورت هدفمند ارسال گردند. این که چطور استراتژی مناسب شب یلدا داشته باشید را به صورت جداگانه توضیح داده ایم. در ویدیوی زیر نیز نحوه ی ساخت کمپین با نرم افزار CRM را مشاهده می کنید:

 

روش های افزایش فروش در کمپین تبلیغاتی شب یلدا

هیچ ارزانی بی علت نیست

تخفیف هایی که ارائه می دهید باید شگفت انگیز اما معقول باشد. اگر فروشگاهی آیفون X را در کمپین تبلیغاتی شب یلدا با قیمت ۱۲۰هزار تومان ارائه دهد، خود شما چه فکری راجع به این آیفون (و این فروشگاه) می کنید؟

می توانید به مشتری های فعلی خود از طریق کمپین های ایمیلی یا پیامکی که در نرم افزار CRM تعریف می کنید تخفیفات را اطلاع دهید. هم چنین، می توانید برای مشتری هایی که در دسته ی وفادارها قرار می گیرند هدایا و تخفیفات ویژه تری داشته باشید. در ادامه ی همین مقاله کمی بیشتر به مشتریان وفادار می پردازیم. در این مقاله می توانید 18 روش عملی وفادارسازی مشتری را مطالعه کنید.

مشتری ها را هول کنید”

احتمالا بخش “پیشنهاد شگفت انگیز امروز” در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را دیده اید. چند محصول از دسته بندی های متفاوت، با قیمت هایی پایین تر از حالت عادی و البته تنها برای زمانی محدود. فرصت باقی مانده تا پایان هر پیشنهاد شما را وادار می کند سریع تر فکر کرده و به اصطلاح “هول شوید”. در این شرایط مشتری ها سریع تر و حتی بیشتر خرید می کنند.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

هول کردن خریدار و فروش در کمپین تبلیغاتی شب یلدا

مختصر و مفید باشید

کمپین تبلیغاتی شب یلدا یا هر کمپین تبلیغاتی دیگری خصوصا در زمان های به این شکل محدود، باید جذاب اما کوتاه، ساده، و صریح باشد. هیچ یک از مشتریان احتمالی شما حوصله ی رمزگشایی نوشته های ایمیل، بنر، یا پاپ آپ روی صفحه را ندارند. اگر به وضوح منظورتان را بیان نکنید کسی زحمت خواندن آن را به خود نخواهد داد.

پاداش وفاداری مشتری ها

حتی در سنتی ترین روش های کسب و کار نیز وفاداری مشتری ها پاداش داده می شد. اگر خودتان در خرید اول از یک فروشگاه از جمله هایی نظیر “ما مشتری تونیم، صاف اومدیم سراغ مغازه ی شما“، “ما همسایه تونیم همیشه از شما خرید می کنیم”، یا “تخفیف بدین مشتری شیم” استفاده نکرده باشید، احتمالا شاهد چنین موقعیت هایی بوده اید. یک لیست از مشتری های وفادار و قدیمی را از نرم افزار CRM پارس ویتایگر دریافت کنیدُ، و یک کمپین تبلیغاتی شب یلدا مخصوص آنها داشته باشید.

جایزه به مشتریان وفادار در کمپین تبلیغاتی شب یلدا

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار

با موبایل سازگار باشید

نه تنها همه ی مردم موبایل دارند، بلکه اکثرا ترجیح می دهند از موبایلشان برای چک کردن وب سایت ها و اتصال به اینترنت استفاده کنند. اگر فروشگاه آنلاین دارید راه اندازی اپلیکیشن در ابتدای کار لزومی ندارد و احتمالا هزینه ای اضافی خواهد بود، اما حتما نسخه ی موبایل داشته باشید.

سازگاری با موبایل در کمپین تبلیغاتی شب یلدا

حتی اگر فروشگاه تان فیزیکی ست و هیچ فروش آنلاینی انجام نمی دهید، باز هم وب سایتتان را سازگار با موبایل کرده و حتما تبلیغات مربوط به فروش شب یلدایتان را در آن ارائه کنید. می توانید فرمی ساده در وب سایت گذاشته و از طریق آن کد تخفیفی ارائه دهید تا مشتری ها را تشویق به پر کردن فرم کنید. مزیت این کار این است که سرنخ های جدید به صورت خودکار در نرم افزار CRM تان ثبت می شوند.

مزیت دیگر فرم ها این است که افراد بیشتری در سیستم شما ثبت می شوند، حتی آنها که حضورا به فروشگاهتان نمی آیند و شما بدون وب سایت هیچ گاه شانس ملاقات آنها را نداشتید. شاید کمپین های بعدی شما آنها را حضوراً به فروشگاه شما بکشاند.

سازگار با موبایل بودن شامل ایمیل هایی که برای مشتریان می فرستید نیز می شود. اطمینان حاصل کنید که ایمیل ها به راحتی و به صورت کامل در موبایل دیده شده و همه ی لینک ها باز می شوند.

یلدایتان مبارک

یلدا مبارک

ما در تیم نرم افزار CRM پارس ویتایگر، امیدواریم یلدا برای شما و خانواده محترمتان، شبی خوب و به یاد ماندنی باشد.

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه