نرم افزار اورژانس

نرم افزار CRM برای اورژانس

در مقالات ” نرم افزار CRM برای دندان پزشکان ” ، ” نرم افزار CRM برای آزمایشگاه ها

در مقالات ” نرم افزار CRM برای دندان پزشکان ” ، ” نرم افزار CRM برای آزمایشگاه ها ” و ” نرم افزار CRM برای پزشکان و پرستاران و مراکز درمانی ” بصورت کامل توضیح دادیم که نرم افزارهای CRM با قابلیت های توسعه و سفارشی سازی مانند پارس ویتایگر چگونه می توانند به صنایع خدمات درمانی کمک نماید. در این مقاله نیز به نقش و مزایای استفاده از نرم افزار CRM در فوریت های پزشکی ( اورژانس خدمات پزشکی ) خواهیم پرداخت.

واژه “اورژانس” به معنی فوریت می باشد. اورژانس پزشکی وضعیتی است که در آن بیمار نیاز به مراقبت های پزشکی با کیفیت فوری و بالا دارد. خدمات اورژانس باید در هر ۳۶۵ روز سال و بصورت ۲۴ ساعته در دسترس افراد نیازمند به خدمات پزشکی فوری باشد. اولین اصل خدمات اورژانس این است که این خدمات باید بدون هیچ وقفه ای انجام شود. عملیات مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) در خدمات اورژانس ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ ) به این معنا می باشد که گروه امداد باید در حداقل زمان ممکن در محل حادثه حضور داشته باشند و بیماران باید با حداقل زمان پاسخگویی ممکن از محل حادثه منتقل شوند.

بیماران دارای مشکلات قلبی، سکته مغزی، و آتش سوزی در ساختمان های بلند، تصادفات، سقوط از ساختمان، بلایای طبیعی و یا سایر شرایط بحرانی در مورد سلامتی به رسیدگی و کم های های بخش خدمات اورژانس پزشکی احتیاج دارند. استانداردهای خدمت رسانی نباید کمتر از انتظارات بیماران باشد. بعد از اینکه آمبولانس بیماری را به بیمارستان منتقل کرد، بخش اورژانس بیمارستان خدمات اولیه را انجام داده و روش درمان را تجویز می کند.

خدمات پزشکی اورژانس

خدمات پزشکی اورژانس

هنگامی که بیمار با اورژانس تماس می گیرد و درخواست کمک می کند، کاربر مشخصات بیمار، آدرس و خلاصه ای از شرح حال او را در سیستم ثبت می کند. کاربر می تواند به محض دریافت جواب این سوالات آنها را در پایگاه داده نرم افزار CRM  وارد کند و همزمان با این مرحله، از روی نقشه گوگل داخل نرم افزار CRM برای اورژانس از وجود نزدیکترین آمبولانس به محل حضور بیمار مطلع شود. سپس سریع در قالب یک وظیفه، آدرس و پرونده بیمار را به نزدیکترین تیمی که تخصص ها و تجهیزات لازم را دارند، ارجاع می دهد و به وی دستور اعزام به محل حادثه را می دهد.

تیم اعزام شده پس از حضور در کنار بیمار و انجام اقدامات لازم – از درمان سرپایی گرفته تا احیاء و انتقال بیمار به بیمارستان- با استفاده از نسخه موبایل نرم افزار CRM خود گزارش عملکرد خود را برای مرکز ارسال می کند، برای تسریع در سرعت امداد رسانی، این گزارش می توانند حتی در قالب پر کردن یک فرم ساده باشد.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

تیم اعزامی حتی می تواند این گزارش را برای بخش اورژانس یک بیمارستان دارای قرارداد ارسال کند، تا آنها بدانند که وضعیت بیماری که تا دقایق دیگر به بیمارستان آنها منتقل می شود در چه مرحله ای می باشد و چه اقداماتی برای وی انجام شده است.همچنین در صورتی که مرکز اورژانس یک مرکز غیر دولتی می باشد، نرم افزار CRM برای اورژانس می تواند فاکتور مربوط به کارها و اقدامات انجام شده را سریع و به راحتی ایجاد کند.

همچنین این مرکز می تواند با استفاده از نرم افزار CRM برای اورژانس، سوابق بیماران دارای بیماری خاص یا بیماری هایی که مرتب به کمک اورژانس احتیاج دارند را در پایگاه داده خود ذخیره کند و در صورت تماس مجدد با ارسال پرونده بیمار به تیم اعزامی، آنها را در ارائه بهتر خدمات امداد رسانی یاری کند.

سیستم نظر سنجی و پورتال نرم افزار CRM برای اورژانس می تواند به بخش اورژانس کمک کند تا از میزان رضایت بیماران و انتقادات و پیشنهادات آنان مطلع شوند.

مرکز اورژانس می تواند با ارائه دوره های آموزشی برای همراهان بیماری های خاص یا مراحل کمک های اولیه در زمان حوادث، سطح آگاهی جامعه را افزایش دهد. به این منظور کمپین های ایجاد شده در نرم افزار CRM برای اورژانس می توانند افرادی که داوطلب شرکت در این دوره ها هستند یا افرادی که باید در این دوره ها شرکت کنند، را مطلع سازد.

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه