نرم افزار CRM برای موسسات تحقیق و توسعه

نرم افزار CRM برای موسسات تحقیق و توسعه

برای موسسات تحقیق و توسعه، وجود پایگاه داده ای از اطلاعات و دانش دقیق ضروری می باشد. باید

برای موسسات تحقیق و توسعه، وجود پایگاه داده ای از اطلاعات و دانش دقیق ضروری می باشد. باید ساختارهای اطلاعاتی وجود داشته باشند که تمام شرکت کنندگان را در فرایند ها درگیر کرده و ارتباط آرامی بین آنها برقرار نماید.

ملزومات نرم افزار CRM شما

  • اطلاعات واحد برای مدیریت پروژه شفاف
  • یک پایگاه داده مرکزی جهت تشویق به همکاری و برآورده کردن اهداف شما
  • کاهش وظایف اداری جهت صرفه جویی در زمان و هزینه

مزایای نرم افزار CRM برای موسسات تحقیق و توسعه

کار مبتنی بر پروژه به این معنا است که اعضای تیم پروژه تغییر می کنند و اطلاعات باید به طور موثری مدیریت شوند. پارس ویتایگر به شما این امکان را می دهد تا تمام ملاقات ها، جلسات یا مسائل مهم در ارتباط با یک پروژه را نمایش دهید. تمام کارمندان پروژه نمای کلی در مورد وضعیت وظیفه دارند: آیا وظیفه انجام شده است، در حال برنامه ریزی است یا به تعویق افتاده است.

همانطور که می دانید کار بر روی پروژه اغلب کار سختی می باشد. تیم های پروژه به هماهنگی احتیاج دارند، مسئولیت افراد ارجاع داده شده و تاریخ سر رسید ها باید با فرایندهای تبادل آسان و انعطاف پذیر بررسی شوند. از توابع نرم افزار CRM برای ایجاد گردش کارهایی استفاده کنید که برای تمام شرکت کنندگان شفاف می باشند. سیستم حقوق تضمین می کنند که هر یک از اعضاء اطلاعاتی را دریافت می کنند که حق دسترسی به آن را دارند.

هزینه های موسسات تحقیقاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. قبل از سرمایه گذاری شما باید درباره هزینه ها مطمئن شوید و بدانید چگونه به سرعت می توانید مبلغ سرمایه گذاری خود را برگردانید. پروژه های زیادی در موسسات تحقیق و توسعه نشان می دهند که زمان جستجوی کوتاهتر و هزینه های کمتر در تبادل داده ها منجر به صرفه جویی در هزینه می شود و تضمین می کند که سرمایه گذاری شما در طولانی مدت امن می باشد.

ویژگی ها نرم افزار CRM در یک نگاه

نرم افزار CRM برای موسسات تحقیق و توسعه

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

داشبورد

داشبورد با قابلیت سفارشی سازی به شما این امکان را می دهد تا فوراً به تمام اطلاعات کلیدی دسترسی داشته باشید. هر کار صفحه شروع خود را دارد. شما می توانید از یکی از طرح های پیش فرض مختلف استفاده کنید یا موارد سفارشی تعریف کنید، به عنوان مثال، وظایف محول شده به من یا پروژه های من. اطلاعات به شیوه کاملاً ساختاریافته ای که شفافیت را افزایش می دهد نمایش داده می شود.

مدیریت آدرس

تمام آدرس ها بصورت مرکزی ذخیره شده اند. شما می توانید آدرس ها را بر طبق ویژگی های مختلف با استفاده از فیلدها و دسته بندی های اضافی مرتب کنید و نمایش دهید. ویزارد آدرس به شما کمک می کند تا تنها با چند کلیک آدرسی ایجاد کنید: اطلاعات نامرتب مخاطب به رکوردهای آدرس مرتب منتقل می شوند.

مدیریت پروژه

رکورد داده های مرتبط با پروژه مانند فرصت ها، وظایف، اسناد یا لیست تماس های در پرونده پروژه ذخیره می شوند. نمای کلی پروژه می تواند به عنوان یک جدول نمایش داده شود، جدول زمانی از تمام ملاقات ها، وظایف، و غیره را نشان می دهد. از برنامه ریزی منبع و فرایندی استفاده کنید که به شما این امکان را می دهد تا تمام فازها و مراحل پروژه را پیگری کنید.

برای درک بهتر این موضوع، مقالات: مدیریت پروژه در نرم افزار CRM را مطالعه بفرمایید.

مدیریت قرار ملاقات ها

تقویم به شما اجازه می دهد تا تمام قرار ملاقات ها، رویدادها و تعطیلات خود را مشاهده کنید. با یک نگاه به تقویم تیم می توانید قرار ملاقات های همکاران خود را مشاهده کنید. بدین ترتیب شما می توانید با شرکت کنندگان دلخواه  فرصت های گروهی ایجاد کنید.

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار

مدیریت اسناد

راه حل CRM به شما این امکان را می دهد تا انواع مختلف اسناد (ورد، اکسل، پی دی اف، ایمیل، فایلهای گرافیکی و …) را ایجاد و مدیریت کنید و قالب هایی ایجاد نمایید. اسناد و قالب ها به آسانی پیدا و ارسال می شوند.

مدیریت حقوق

اگر نتیجه پروژه ها به پردازش بیشتری احتیاج داشته باشد و در دسترس افرادی با حقوق مشابه قرار گیرد، سیستم حقوق اعمال می شود. با استفاده از کاربر حرفه ای و مدیریت گروه، شما می توانید حقوقی را به رکوردهای داده ها و فیلدها تخصیص دهید. کارمندان تنها داده هایی را مشاهده می کنند که حق دسترسی به آنها را دارند. حقوق با استفاده از رابط کاربری جدید به آسانی مدیریت می شوند.

توابع جستجو

توابع جستجوی هوشیار به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات را به سرعت و به آسانی پیدا کنید. از جستجوی پیشرفته برای فیلتر کردن فیلدهای مختلف، به عنوان مثال، تمام اسنادی که توسط کارمند الف در فلان روز ایجاد شده است، استفاده کنید.

دسترسی از طریق موبایل

کارمندان بسیاری باید بتوانند در زمانی که از دفتر کار خود دور می باشند از کامپیوتر های شخصی در منزل یا از تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها در زمانی که بیرون هستند، به اطلاعات دسترسی داشته باشند. برای مراقبت از نیاز های شخصی، ماژول دسترسی از طریق موبایل به تیم فروش شما این امکان را می دهد تا داده ها را بین کامپیوتر های شخصی، لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند و سیستم اصلی در دفتر مرکزی همگام سازی کنند. شما همچنین می توانید با استفاده از مرورگر وب بر روی دستگاه موبایل یا لپ تاپ خود به پایگاه داده مرکزی دسترسی داشته باشید.

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه