CRM

استراتژی برندینگ مشتری محور و CRM

ترکیب یک استراتژی برندینگ با مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) روشی است که مالکان کسب و

ترکیب یک استراتژی برندینگ با مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) روشی است که مالکان کسب و کارهای کوچک می توانند از آن برای دستیابی همزمان به اهداف هر دو موضوع استفاده کنند. پس از اعمال این ترکیب، CRM که برای کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری از طریق افزایش وفاداری مشتری به شما کمک می کرد اکنون دیگر از اهداف برندینگ جهت ایجاد یک تصویر عمومی خوب و افزایش آگاهی در مورد کسب و کار و محصولات شما  نیز کاملا پشتیبانی می کند. ترکیب CRM با برندینگ می تواند مزایای فوق را به نحو احسنت پوشش دهد.

چرا برندینگ باعث تقویت وفاداری مشتری می شود

استراتژی مشتری محوری

استراتژی مشتری محوری

کسب و کارهایی که برندینگ را با یک نرم افزار CRM ترکیب کرده اند سه خصوصیت مشترک دارند:

  • این کسب و کار در مورد خدمات یا محصولات خود پیشنهاداتی ارائه می دهد تا مشتریان کاملا متوجه برتری و تفاوت وی نسبت به سایر رقبا شوند.
  • هر آنچه کسب و کار از طریق تبلیغات و آگهی ها وعده داده است همواره از طریق اقدام به موقع کارمندان اجرا می شود.
  • ارزش ها و وعده های برندینگ به طور منظم و مداوم با کارمندان به عنوان بخشی از فرهنگ رایج کسب و کار و با مشتریان به عنوان جزئی از روند عملیاتی استاندارد و دیدگاه بلند مدت کسب و کار مبادله می شود.

یک دیدگاه ترکیبی

استراتژی برندینگ CRM ، تمرکز این حیطه را از توجه به عوامل آگاهی دهنده به سمت توجه به تجربه کلی مشتری منتقل کرده است. کسب و کارها با در نظر گرفتن تجربه کلی مشتری می توانند فرصت های بیشتری جهت تعامل بیشتر مشتری با سازمان و محصول ایجاد کنند. درست است که آگهی و سایر اقدامات تبلیغاتی کارآمد برای استراتژی برندینگ مفید و کاربردی می باشند، اما فروشندگان کسب و کار های کوچکی که از یک دیدگاه ترکیبی استفاده می کنند، می توانند جهت کاهش تجارب منفی مشتری – مانند اتمام موجودی کالا یا  وجود کارمندانی که به درستی آموزش ندیده اند- معیارها را با هم ترکیب نمایند، زیرا تجارب منفی مشتری به اعتبار یک برند آسیب می رساند.

هدایت درک مشتری توسط CRM

CRM

CRM

 CRM جزئی ضروری در ایجاد یک برند موفق است. به عنوان مثال، جهت افزایش شناخت و تقویت ارزش برند با هر تماس مشتری، استراتژی CRM در یک مرکز تلفن نا امیدی مشتریانی که باید مدت زیادی در انتظار بمانند یا مراحل زیاد و پیچیده ای را برای شروع مکالمه انجام دهند، را در نظر می گیرد. در این روش، به جای اینکه یک کسب  و کار به مشتریان اجازه دهد که برداشت های شخصی خود را داشته باشند یا شانس پردازش افکار مشتریان را برای آنان افزایش دهد، از یک استراتژی برندینگ CRM برای هدایت نحوه تفکر و برداشت های مشتریان استفاده می کند.

ترکیب انتظارات کارمندان

ترکیب برندینگ با یک استراتژی CRM به یک کسب و کار این امکان را می دهد تا انتظارات کارمندان را با دیدگاه CRM و اهداف بلند مدت ترکیب کند. بر آورده کردن انتظارات بدیهی هر کارمند در مورد آنچه نیاز دارد تا تضمین کند مشتری با احساس رضایت سازمان را ترک می کند، نه تنها سودآوری بلند مدت را افزایش می دهد بلکه مشتری وفادار را اغلب از حالت حامی به مدافع کسب و کار تبدیل می کند. به این منظور، ارزش نام تجاری مانند نوآوری، کیفیت و تخصص که منعکس کننده ارزش های مشتری می باشند، تشکیل دهنده مبنایی برای تعریف انتظارات کارکنان می باشند. به علاوه، کارکنان تا حدی می توانند شخصاٌ به اهمیت آنچه موجب ایجاد یک تجربه خوب برای مشتری می شود، پی ببرند.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

برای مشاهده دموی نرم افزار crm پارس ویتایگر کلیک کنید

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه