توسعه دهنده خدمات مدیریتی

نکات انتخاب نرم افزار CRM برای توسعه دهنده خدمات مدیریتی

توسعه دهنده خدمات مدیریتی کیست؟ توسعه دهنده خدمات مدیریتی یا ( Managed Service Provider ) که به اختصار

توسعه دهنده خدمات مدیریتی کیست؟

توسعه دهنده خدمات مدیریتی یا ( Managed Service Provider ) که به اختصار ( MSP ) نامیده می شوند، نوعی از شرکت های خدماتی IT می باشند که به کاربران و سازمان های نهایی، خدمات مرتبط با سرور، شبکه و نرم افزارهای تخصصی ارائه می دهد. این نرم افزارها توسط توسعه دهندگان خدمات میزبانی و مدیریت می شوند؛ از این رو توجه به نکات CRM حائز اهمیت است.

توسعه دهنده خدمات مدیریتی تمایل به میزبانی وب یا توسعه دهنده خدمات نرم افزاری دارد و به کاربران این امکان را می دهد تا روش های منابع نرم افزار و  شبکه خود را تحت قرارداد ارائه شده برون سپاری کنند. در بیشتر موارد، توسعه دهندگان خدمات مدیریتی دارنده تمام زیر ساخت های فیزیکی توسعه دهنده وب می باشند و منابع از راه دوری برای کاربران نهایی بر روی اینترنت و بر اساس خویش خدمتی یا on-demand ارائه می دهد.

استفاده از نرم افزار CRM  در شاخه های مختلف شرکت های توسعه درهنده خدمات مدیریتی مانند مدیریت پروژه ، مدیریت رویدادها ، پرونده مشتریان و… مزایا و فواید بسیار زیادی در بر خواهد داشت. در این مقاله سعی داریم به ۱۰ نکته در هنگام انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای توسعه دهندگان خدمات مدیریتی بپردازیم. به خاطر داشته باشید که همه این نکات درباره مشتری می باشد.

۱۰ نکته در هنگام انتخاب نرم افزار CRM برای توسعه دهنده خدمات مدیریتی:

اگر شما پیاده سازی یک راه حل نرم افزار CRM را برای کسب و کار خود در نظر گرفته اید، گزینه های خوب و متعددی پیش رو خواهید داشت. به یاد داشته باشید که دلیل شما برای پیاده سازی یک CRM ، کمک به کسب و کارتان جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریانتان می باشد.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

در خلال فرایند انتخاب، مطمئن باشید که درباره تاثیری که هر یک از ویژگی های نرم افزار CRM شما بر روی مشتری خواهد داشت، فکر کرده اید. اگر از همان ابتدا بر روی این مسئله متمرکز شوید، مسیر اشتباهی انتخاب نمی کنید.

اگر شما به عنوان توسعه دهنده خدمات مدیریتی، به دنبال راهنمایی برای انتخاب نرم افزار CRM می باشید، با در نظر گرفتن نکات زیر شروع کنید.

  1. آیا نمایندگی فروش پکیج خدمات کاملی ارائه می دهد؟
    دریابید آیا ارائه دهندگانی که ارزیابی می کنید، در فاز برنامه ریزی، پیاده سازی و در طول عمر محصول، پشتیبانی فنی و مشتری ارائه می دهند. هر چه از ابتدا بیشتر درباره پیشنهادات خدمات خود بدانید، در طولانی مدت- به خصوص اگر در مورد مسائل فنی باشد، خوشحال تر خواهید بود.
  2. شرکت تمایل دارد در چه زمینه ای کار کند؟
    برای پیدا کردن نمایندگی که با فلسفه و فرهنگ شرکت شما مطابقت دارد، به اندازه کافی وقت بگذارید، فردی را پیدا کنید که دانش کافی د ر مورد صنعت شما داشته باشد و بتواند مهارت حرفه ای و قابلیت سفارشی سازی ارائه دهد.
  3. چگونه نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا فرصت های فروش جدیدی ایجاد کنید؟
    یک نرم افزار CRM مشتریان بالقوه شما را طبقه بندی خواهد کرد و در شناخت بهترین مشتری به شما کمک می کند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) را انتخاب کنید که به شما کمک کند تا با دقت طرحی ایجاد کرده و در طول چرخه فروش به نیازهای مشتریان پاسخ دهید. یک نرم افزار CRM خوب همچنین به عنوان دستیار فروش عمل می کند، و به شما کمک می کند تا وظایف فروش خود را بصورت خودکار انجام دهید.
  4. آیا نرم افزار CRM به شما در ارتقای خدمات رسانی به مشتری کمک می کند؟
    یک نرم افزار CRM مناسب به شما کمک می کند تا دیدگاه قوی در مورد خدمات مشتری داشته باشید، مشکلات مشتریان را سریعتر و با موفقیت حل کنید. نرم افزار CRM همچنین به شما کمک می کند تا کمپین های وفاداری درآمدزایی را ایجاد کنید و ارتباط طولانی مدتی با مشتریان با ارزش داشته باشید.
  5. آیا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) از اتخاذ تصمیات بهتر و برنامه ریزی استراتژیک طولانی مدت پشتیبانی می کند؟
    یک نرم افزار CRM خوب باید دیدگاه واحدی از مشتریان در سرتاسر نقاط و کانال های تماس ارائه دهد. برای انجام این کار، مطمئن شوید که نرم افزار CRM که انتخاب می کنید گزارش های جامعی از رفتار مشتریان، نتایج کمپین های بازاریابی و فعالیت فروش ارائه می دهد.
  6. آیا نرم افزار CRM بازده را ارتقا می دهد؟
    مطمئن شوید که به دنبال نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هستید که به شما در ایجاد بهره وری داخلی با استفاده از خودکار سازی فرایندهای گردش کار، کاهش خطای انسانی، کاهش زمان انجام فرایند و ایجاد ثبات بیشتر در شرکت کمک می کند.
  7. آیا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) رشد شرکت شما را تضمین می کند؟
    تنها بر روی آنچه امروز از نرم افزار CRM احتیاج دارید متمرکز نشوید. تضمین کنید که نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا رشد آتی شرکت را مدیریت کنید. “آیا نرم افزار CRM به شما این امکان را می دهد تا کاربران و ماژول های بیشتری را به راحتی اضافه نمایید؟ ” و ” آیا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری گزینه ای برای یکپارچه سازی با سایر نرم افزار های مهم کسب و کار دارد؟”
  8. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) چگونه قوی و همه کاره می باشد؟
    آیا شما می توانید از مکانهای مختلف به نرم افزار دسترسی داشته باشید- دفتر مرکزی شرکت، مکان های دور از شرکت و کارمندان سیار ؟ برای یک راه حل موبایل، به دنبال نرم افزاری باشید که دستگاه های ارتباط متعددی را پشتیبانی کند و به کاربران اجازه دهد تا در هر زمان و هر مکان به داده های مشتریان دسترسی داشته باشد.
  9. آیا نرم افزار CRM با سیستم پشتیبانی شرکت شما یکپارچه سازی خواهد شد؟
    برای کمک به پیاده سازی آسانتر، نرم افزار CRM لازم دارید که به راحتی با تعداد زیای از نرم افزار های شخص ثالث و سایر نرم افزارهای داخلی کسب و کار یکپارچه سازی شود. هر چه راه حل CRM انعطاف پذیرتری انتخاب کنید، راحت تر می توانید سایر اجزا را اضافه یا به روز رسانی کنید.
  10. آیا این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کسب و کارهای جهانی را پشتیبانی می کند؟
    حتی اگر شما هم اکنون در میان کسب و کارهای بین المللی نیستند، یک نرم افزار CRM که دستاوردهای جهانی را پشتیبانی می کند سرمایه گذاری مهمی در آینده شرکت شما می باشد. مطمئن شوید توسعه دهندگانی که برای فروش و پشتیبانی محصول انتخاب می کنید، در کشورهایی هستند که برای کسب و کار خود برنامه ریزی کرده اید. ” آیا این نرم افزار از چندین واحد پولی پشتیبانی می کند؟” و “آیا این نرم افزار در زبان هایی به غیر از زبان انگلیسی نیز موجود می باشد؟”

در پایان، مطمئن شوید نرم افزار CRM که برای خدمات مدیریتی انتخاب می کنید به اندازه کافی برای پشتیبانی کسب و کار امروز و آینده شما کاربر پسند و انعطاف پذیر می باشد.

یک روش برای انجام این کار این است که مطمئن شوید با تمام تصمیم گیرنده های اصلی و افرادی که با استفاده از نرم افزار در فرایند برنامه ریزی و انتخاب، شرکت دارند، در تعامل هستید.

پس از اینکه تیم خود را استخدام کردید، فقط کافی است راه حلی انتخاب کنید که می تواند به راحتی برای برطرف کردن نیازهای سازمان شما سفارشی سازی شود.

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه