CRM برای استارتاپ

نرم افزار CRM استارتاپ [شرکت های نوپا]

هر کسب و کار جدیدی به یک راه حل CRM برای حفظ تماس ها، متمرکز کردن فرآیندها و

هر کسب و کار جدیدی به یک راه حل CRM برای حفظ تماس ها، متمرکز کردن فرآیندها و مدیریت روابط مشتری نیاز دارد. اما بهترین CRM برای یک کسب و کار تازه کار چیست؟
صنعت نرم افزار CRM در چند سال گذشته به سرعت رشد کرده است و هر راه حل جدیدی در بازار ویژگی های منحصر به فرد را به خود اضافه نموده است. اما دو عامل مهم برای استارت آپ هایی که مشکلات مالی دارند، مقرون به صرفه بودن و مقیاس پذیری است. مهم است که راه حلی را انتخاب کنید که بتواند در کنار کسب و کار شما رشد کند چرا که انتقال از یک CRM به CRM دیگر دشوار و هزینه بردار است.

چرا در حال حاضر استارت آپ به یک نرم افزار CRM احتیاج دارد؟

شبکه یک استارت آپ عاملی حیاتی و رشد آن، عامل اصلی موفقیت استارت آپ است. در اوایل راه اندازی این شبکه هر جزء از این شبکه مهم و کوچکترین اشتباه هر سرمایه گذار، شریک و حتی مشتری می تواند موجب از دست رفتن کل اهداف شود. شاید برای شرکت بزرگی مانند مایکروسافت مشتری با ۱۰۰ دلار سرمایه اهمیت چندانی ندارد، اما برای یک استارت آپ تازه کار، این مشتری می تواند رشد قابل توجه درآمد، اعتبار، و مواردی نظیر آن را در بر داشته باشد. پس هر مشتری برای استارتاپ ها اهمیت ویژه ای دارد.
علیرغم اهمیت بالقوه هر ارتباط و معامله، علت شکست استارت آپ ها در پیاده سازی سیستم هایی که به آنها در انجام بهتر کارها کمک می کند، قابل توجه می باشد.همگی دارای ایده هایی بزرگ اما با در نظرگرفتن کمترین هزینه هستند. لپ تاپ ها، گوشی ها از جمله ابزارهایی هستند که باعث میشوند صاحب نرم افزار CRM شویم. چنانچه بنیان گذاران استارت آپ های جدید شرکت های خود را نسبت به سابقه کاری راه اندازی کنند علیرغم اینکه اطلاعات سرمایه گذار را از دست داده اند و بیشتر وقت خود را صرف نگه داشتن مشتریان و معاملات سازمان یافته، کرده اند.

چه کسی می داند شاید هنوز هم، قابلیت تبدیل شدن به شرکت های بین المللی که امروزه وجود دارند برای استارتاپ ها فراهم باشد.!!!

نرم افزار CRM به استارت آپ ها کمک می کند تا بر این تشکیلات و سایر موانع غلبه کنند. در اینجا ۳ دلیل وجود دارد که توضیح می دهند چرا استارت آپ ها باید هر چه سریعتر استفاده از نرم افزار CRM را برای مدیریت مشتریان بالفعل، معاملات، و اطلاعاتشان شروع کنند:

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

۳ دلیل در مورد اینکه چرا در حال حاضر استارت آپ به یک نرم افزار CRM احتیاج دارد.

 

CRM بای استارتاپ ها

1- بهینه سازی رشد سرمایه گذاری با پیگیری و تجزیه و تحلیل

برای اطلاع داشتن از آنچه کارایی دارد یا فاقد کارایی می باشد، استارتاپ ها باید عملکرد روزانه بازاریابی، و فعالیت های فروش خود را اندازه گیری کنند. برای این منظور، نرم افزار CRM ویتایگر به بازریابان اجازه می دهد تا با ثبت کردن هر مشتری بالفعل، کمپینگ ها را نهایی و ارسال کنند و تراک ها را بصورت خودکار باز، کلیک ولغو کنند.
برای مثال، اگر شما یک غرفه در یک نمایشگاه تجاری بگیرید و در آن اسامی برخی از مشتریان بالقوه را جمع آوری کنید، می توانید این کمپینگ را در نرم افزار CRM ویتایگر ایجاد و این مشتریان را به کمپینگ مرتبط سازید. سپس، چند ماه بعد می توانید گزارشی ایجاد کنید که تمامی کمپینگ هایی که اجرا کرده اید، و درآمدی که برای هر کدام از آنها قابل استناد می باشد را

تحلیل کنید، بطوریکه، متوجه می شوید کدام یک در حال کار کردن می باشند و کدام احتیاج به تکرار شدن دارند، و کدام کار نمی کنند و احتیاج به تحلیل دارند.

پس ابزارهای پیش بینی پیشرفته نرم افزار CRM می توانند به مدیران فروش نشان دهند که تا چه اندازه درآمد نزدیک به دوره های زمانی آتی پیش بینی شده اند، در نتیجه آنها می توانند تشخیص دهند که آیا کانال انتقال اطلاعات شخصی به توجه بیشتری احتیاج دارد یا نه. اگر احتیاج دارد، ابزارهای گزارش دهی نرم افزار CRM بیشتری به آنها اجازه می دهد مشتریان آتی و مشتریان فعلی را در جهت کشف فرصتهای بالقوه و جدید تقسیم بندی کنند. تمام این فرایند به تضمین یک کانال انتقال اطلاعات شخصی سالم و در حال رشد برای فروش کمک می کند.

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار

2- مدیریت جایگزینی کارمندان فروش بدون هیچ گونه تلاشی

اگر بگوییم “شبکه” شامل تمام افراد درگیر در استارت آپ شما می باشد، احتمالا منظورمان کارمندان نیز می باشد.با نرم افزار نرم افزار CRM آنها را مدیریت کنید، به ویژه در بحث جایگزینی در بخش فروش، اغلب برای دوره های آموزشی پیچیده فراخوانده می شوند تا ارتباطات قدیمی با مشتریان را به ارتباطات جدید تبدیل کنند. این امر بسته به سیستم و فرایندهایی که یک شرکت بطور ثابت دارد می تواند چالش هایی با درجات مختلف را در بر داشته باشد.

با CRM پارس ویتایگر، نمایندگان فروش جدید را می توانند تنها با یک کلیک کوچک در فرایند رشد ارتباطات مشتری شرکت کنند، و یک تجربه یکپارچه برای مشتریان را تضمین می کند. شما میتوانید آن نماینده جدید را به عنوان یک کاربر در نرم افزار CRM ویتایگر اضافه کنید، و سپس نماینده قدیمی را از نرم افزار CRM ویتایگر حذف کنید تا هر چیزی که بصورت خودکار به نمایندگی جدید انتساب داده شده است، انتقال یابد. این بخش

شامل مشتریان، معاملات، مکالمات، یادداشت ها، پیشینه خریدها، و غیره می باشد. این بخش تضمین می کند که تجارب مشتری درجه اول باقی مانده اند، و جریان های درآمد محافظت میشوند. به دلایل امنیتی، همچنین تضمین می کند که کارمندان قبلی دیگر به داده های مشتری و تجارت دسترسی ندارند.

3-صرفه جویی در زمان و پول در جهت سرمایه گذاری درسایر فرصت های رشد

اگر استارتاپ ها تیم های فروش و بازاریابی داشته باشند، تمایل دارند تا فرز و چابک باشند. این تیم های اجرایی حرفه ای بر روی پروژه هایی که تمامی اعضای تیم احتمالا در شرکت های بزرگتری مدیریت می شوند، سریعا کار می کنند. برای انجام این امر، تمرکز زیادی لازم است. بنابراین، آنها باید وظایف بیشتری را پوشش و تمرکز کمتری بر روی تمرین دارند، و این امر باعث ایجاد اختلال در عملکرد می شود.بدین ترتیب نمایندگان فروش می توانند ان زمان زیادی را که برای وارد کردن اطلاعات مشتری پس از تماس به بخش یادداشتها، ایجاد وظایف پس از تماس، وارد شدن به بخش اطلاعات مشتری و سپس جستجوی اطلاعات ان مشتری، صرف میکنند را به کمک نرم افزار CRM در کمترین زمان برای اماده شدن برای تماس فروش بعدی خود صرف کنند.

در نرم افزار CRM ویتایگر وظایف تکراری همچون ثبت و بازیابی داده بصورت خودکار انجام می شود، بنابراین متخصصان فروش می توانند آن زمان را برای برنامه ریزی و رشد ارتباطات صرف کنند. ثبت خودکار داده ها از ایمیل ها، آماده بودن برای استفاده از الگوهای ایمیل، ورود به سیستم خودکار پاسخ، ایجاد وظایف خودکار، و جستجوی جهانی تنها برخی از اتوماسیون هایی هستند که باعث صرفه جویی در زمان می شوند.
به دلیل این که افراد مختلفی عموما در معاملات استارت آپ درگیر می باشند، ابزارهایی که معاملات را شفاف و همکاری را آسان می سازند نیز کلیدی می باشند. ابزارهای پیام رسانی عمومی نرم افزار CRM ویتایگر به تیم ها اجازه میدهد تا با اطلاعات بیشتری نسبت به آنچه در گفتگو یا ایمیل اجازه داده میشود و به آسانی مکالمه انجام دهند، همکاری داشته باشند، و در تصمیم گیری مشارکت داشته باشند. سرعت، زیرکی، و تصمیم گیری آگاهانه به هنجار تبدیل شده اند.
CRM ویتایگر معمولا بیشتر از سایر CRM ها، و نسبت به سایر CRM ها در بخشی از هزینه ها به روشی عمل می کنند که یکپارچگی بهتری دارند و مقدار بیشتری از پول مورد نیاز در جهت خرج شدن برای سایر طرح های ابتکاری در زمینه رشد را آزاد می سازد.

اهمیت مشتری برای استارتاپ ها

آیا تاکنون توجه شما را جلب کرده ایم؟ اگر آماده هستین تا با نرم افزار crm ویتایگر بیشتر آشنا شوید، در بخش فرم درخواست دمو پارس ویتایگر ثبت نام کنید تا استفاده از ابزارهای پرقدرت، اتوماسیون را برای بهینه سازی بازاریاب، بخش فروش، و بهره وری تیم خود شروع کنید.
اگر سوالی دارید از تیم پارس ویتایگر بپرسید و یا برای ما به آدرس support@parsvt.com پیام بفرستید، یا با ما با شماره ۰۳۱-۳۶۲۰۴۷۵۱ تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در این خصوص با کارشناسان ما در زمینه خرید crm در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا استارتاپ ها به CRM نیاز دارند؟

هدف اصلی هر استارتاپی رشد و توسعه است و برای انجام این کار، قطعا به یک راه حل موثر CRM نیاز دارند. مبتدیان اغلب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را برای موفقیت یک تجارت متوسط ​​یا بزرگ مهم می دانند.

چرا CRM برای استارتاپ ها مهم است؟

نرم افزارهای CRM به استارتاپ ها کمک می‌کنند تا روابط با مشتری را ایجاد و حفظ کنند، خدمات بهتری ارائه کنند و مشتریان بالقوه بیشتری را تبدیل کنند.

آیا سیستم های CRM می توانند فروش را بهبود بخشند؟

بله. یک سی آر ام به کسب و کارها کمک می‌کند تا ارتباطات را بهبود بخشند و فروش را با ارائه داده‌های بلا درنگ افزایش دهند.

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه