پیش بینی CRM

۶ پیش بینی در مورد نرم افزار CRM

با شروع سال جدید، تحلیل گران، متخصصان و وبلاگ نویس های زیادی مشغول پیش بینی روند فیلد کاری

با شروع سال جدید، تحلیل گران، متخصصان و وبلاگ نویس های زیادی مشغول پیش بینی روند فیلد کاری خود در سال آینده می باشند. معمولاٌ، آنها برنامه ریزی می کنند که موارد امن تر و البته خسته کننده ای را به قابلیت ها و موضوعات همیشگی اضافه و یا موضوع جدیدی را تمرین و بررسی کنند.
پیشرفت های کلی در حیطه کلیدی تکنولوژی مانند اینترنت اشیاء (IoT) و هوش مصنوعی (AI)، همراه با نوسازی بیشتر در میان کاربران نرم افزار CRM، اقدامات جالب بسیار زیادی برای فروشندگان و ارائه دهندگان نرم افزار CRM در بازار به ارمغان خواهند آورد.
در این مقاله قصد داریم شش پیش بینی که فکر می کنیم در دنیای نرم افزار CRM بیشتر مورد توجه قرار می گیرد را با شما به اشتراک بگذاریم.

۱٫ تحلیل پیش بینی کننده، الویت اول می باشد

پیش بینی آینده با نرم افزار CRM

به عنوان یک صنعت، برای مدتی با وعده تحلیل پیش بینی کننده درگیر هستیم. درست است که شرکت های زیادی از تبدیل سیستم قدیمی SaaS خود به نرم افزار CRM مبتنی بر ابر و ذخیره سازی داده ها اجتناب می کنند، اما توان عملیاتی و مسائل ذخیره سازی که مانعی برای اجرای درست طرح های تحلیل می باشند در سال 2021 برطرف خواهند شد.

به نظر ما شرکت هایی که به دنبال شناخت بهتر مشتریان خود می باشند و خدمات فعال و مدل های تحویل صحیحی ارائه می دهند، اولین گروهی می باشند که نظر تحلیل گران را به خود جلب می کنند. درست است که ما درباره مدیریت پیشنهادات و تبلیغات زیاد صحبت می کنیم، اما معتقد هستیم که تحلیل پیش بینی کننده بهترین حیطه برای خدمات و حفظ مشتری می باشد.

سناریوی “قبل از آنکه مشتری نیاز خود را شناسایی کند، شما این نیاز را به وی ارائه دهید” را بیشتر از سناریو ” ارائه خدمات و محصولاتی که احتمالا مشتریان می خواهند خریداری کنند” استفاده کنید. مزایایی که از حفظ مشتری به دست می آورید  ارزش طی کردن مسیر ناشناخته و گاهی خطرناک “بهترین پیشنهاد” تحلیل پیش بینی کننده را دارد.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

۲٫ مشتریان نرم افزار CRM از وضعیت فعلی امور خسته می شوند

مجدداً، بسیاری از ما منتظر نسخه های به روز تر و انعطاف پذیر تر نرم افزار های CRM می باشیم. این امر در برخی از قسمتهای نرم افزارهایی مانند ویتایگر رخ داده است، اما به احتمال زیاد در سال 2021 پیشنهادات مختلفی مرتباً به مشتریان CRM ارائه می شود.
بسیاری از شرکت های برنامه نویسی در تولید محصولات یکپارچه مبتنی بر ابر  به عنوان یک پیشنهاد جایگزینی شکست خورده اند.  برخی از شرکت ها هم محصولات متنوعی ارائه داده اند، اما هزینه انتقال داده ها در حال افزایش می باشند، و همان طور که گفته شد تجربه و نیاز کاربر به اندازه کافی برآورده نمی شود.
در سال 2021، این امر تغییر می کند. ارائه دهندگان نرم افزار CRM پیشنهادات بیشتری ارائه می دهند تا مشتریان تجارب مبتنی بر ابر مقیاس پذیرتر ، انعطاف پذیرتر، و مهم تر از آن یکپارچه سازی بالاتری به دست آوردند. همچنین سیستم ها و استراتژی های CRM قدیمی به شدت به نوسازی احتیاج دارند.
با استقرار نرم افزار CRM سفارشی متفاوت و نوگرایی مانند ویتایگر می توانید وضعیت فعلی را شکسته و شرایط مطلوبی برای برآوردن نیازهای آتی مشتریان فراهم سازید.

دیگران در مجله کسب و کار پارس ویتایگر خوانده‌اند : اطلاعات آماری در مورد نرم افزار crm

۳٫ هوش مصنوعی پتانسیل زیادی دارد، اما در سال 2021 کاملا تحقق نمی یابد.

تعدادی از ارائه دهندگان نرم افزار CRM، در زمینه اطلاعیه ها و دموهای متعددی در مورد نرم افزار CRM مجهز شده به هوش مصنوعی مشغول به فعالیت می باشند. امیدوار هستیم که در سال 2021شاهد آن باشیم که بحث در مورد هوش مصنوعی همچنان ادامه داشته باشد، ولی ما همچنان معتقدیم که سال ها از ارائه تکنولوژی این حیطه به کاربران دور هستیم. نرم افزار CRM مجهز شده به هوش مصنوعی تا سال ۲۰۱۸ قابل دسترس نمی باشد. چرا؟ زیرا مسائل مرتبط با این امر بسیار پیچیده می باشد، و حتی ارائه دهندگان بسیار حرفه ای در این زمینه نیز قبل از توزیع گسترده ابزارهای هوش مصنوعی به بازار، مشکلات اجرایی و مسائل توسعه زیادی پیش رو دارند.
لازم است که نیروهای فروش و بخش سرویس دهی به مشتریان را به دیدگاه ها و ابزارهای مناسبتری مجهز کنیم. نرم افزار CRM دیگر نمی تواند تنها برای مراحل ساده ای مانند ورود داده و پیگیری وضعیت معامله استفاده شود. انتظار می رود که شرکت ها و ارائه دهندگانی که درگیر توسعه سیستم های  CRM می باشند، در سال 2021 دستاوردها و پیشرفت های بیشتری ارائه دهند.

ارتباط نرم افزار CRM و دیتا ماینینگ

۴٫ جنگ برای داده ها بیشتر گرم می شود

پیش بینی ما درباره جنگ برای نرم افزار CRM حاوی داده در سال 2021 همانند نرم افزار CRM مجهز شده به هوش مصنوعی می باشد؛ این بحث همچنان تازه باقی می ماند. جمع آوری داده یک روش عالی ارزشگذاری نرم افزار CRM برای کسب و کارهای متعدد، به ویژه کسب و کارهای کوچک و متوسط، می باشد. با ارائه مجموعه داده های از قبل جمع آوری شده، مدت زمان کاری که بخش فروش و سایر کاربران نرم افزار CRM سپری می کنند کاهش می یابد. هر چه داده های مفید تری جمع آوری شود، افراد بهتر می توانند از وقت خود استفاده کنند. بخش ادغام و جمع آوری نیز مانند توسعه و مشارکت سازمانی، خبرهای بیشتری در مورد CRM داده محور در سال 2021 ارائه می دهد.

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار

۵٫ تجربه مشتری، برنده را مشخص خواهد کرد

ممکن است برخی از شما این عنوان را مبهم بدانید، اما واقعا نا امید کننده است که بیشتر سازمان هایی که از نرم افزار CRM استفاده می کنند ارتباط خوبی با فروشندگان نرم افزار CRM خود ندارند. تحقیقات متعدد و سالها تجربه ما در مورد عوامل مهم رقابتی نشان می دهند که این وضعیت به تغییر احتیاج دارد. اگر ما به عنوان یک صنعت بخواهیم ارتباطات استثنایی با مشتری داشته باشیم، باید بسیار ماهرانه عمل کنیم.
با توجه به لزوم بروز رسانی یا انتقال سیستم های قدیمی کاربران به سیستم های جدید درسال جاری، شناخت نحوه تعامل و خدمت رسانی فروشندگان نرم افزار CRM به این کسب و کارها، بسیار با اهمیت خواهد شد. اغلب از مشتریان بالقوه می شنویم که چگونه “رهبران بازار” با تکبر و در شرایط نامناسب و غیر دوستانه با آنها برخورد می کنند. این روش باید تغییر کند.
بطور خلاصه، تنها شرکت “برتر” شدن یا میلیاردر شدن هیچ معنایی ندارد. مدیران ارشد اطلاعات و معرفی کنندگان محصول می دانند که پیشنهادات و گزینه های متعددی در بازار وجود دارند.

۶٫ موبایل CRM معنای جدیدی پیدا می کند

موبایل CRM فرایند جدیدی نمی باشد. با این وجود، تنها در صورتی توسعه موبایل شکل جدیدی به خود می گیرد که فروشندگان نرم افزار CRM همواره در نظر داشته باشند که

  • بسیاری از اپلکیشن های قدیمی قابلیت موبایل قدرتمندی ندارند ( البته نه همه آنها )
  • کاربران داخلی خواسته های جدیدی دارند
  • و یک سیستم باید همانگونه رفتار کند که مشتریان دوست دارند

زمان زیادی نگذشته که  اپلیکیشن های موبایل به تلفن های هوشمند یا تبلت تبدیل شده اند. زمان زیادی از دسترسی آفلاین یا ” تعمیر در محل” (گرچه در حال حاضر هم برخی از ارائه دهندگان هنوز هم از این روش استفاده می کنند) نگذشته است. برای استفاده از موبایل CRM در سال 2021، سازمان ها باید به پلت فرم های موبایل پیشرفته مجهز باشند –  نه تنها ” برنامه های توسعه” بلکه کل پلت فرم ها به طور جدایی ناپذیری به هسته  نرم افزار CRMمرتبط می باشند.
به نظر کارشناسان ما، تنها تعداد کمی از فروشندگان واقعاً این نوع قابلیت پلت فرم موبایل را ارائه می دهند، اگرچه در برخی موارد هزینه های مازادی هم دریافت می شود و این مسئله واقعا ناراحت کننده است. باید روش های سریع، آسان و مقرون به صرفه ای برای شرکت ها وجود داشته باشد تا تجارب موبایل جدید و مشتری پسندی ایجاد کنند ( فرقی ندارد که کاربر یک کارمند باشد یا یک مشتری).
در پایان به یاد داشته باشید که درخواست های مشتریان همواره به سرعت در حال تغییر می باشند و شرکت ها باید بر طبق این درخواست ها به سمت جلو حرکت کنند. با ایجاد داده های غنی تر و هوشمندانه تر و تجارب موبایل جدید در طرح های CRM، شرکت ها می توانند توانایی کارمندان خود را افزایش داده، تعامل بیشتری با مشتریان داشته باشند و مشتری مداری را بیشتر در دنیای خشن کسب و کار ها در نظر بگیرند.
گروه فناوری اطلاعات آوب قصد دارد که در سال 2021، تغییرات جدیدی را در بازار نرم افزار CRM خود اعمال کند. تیم کاری ما در سال جدید نسخه پارس ویتایگر خود را ارتقاء می بخشد، ماژول ها و افزونه های بیشتری به این نرم افزار اضافه خواهد کرد و ایده های زیاد و متنوعی برای کسب و کار شما برنامه ریزی کرده است. منتظر تغییرات شگفت انگیز ما در سال جاری باشید.
موافق هستید؟ مخالف هستید؟ مشتاقانه منتظر دریافت دیدگاه های شما هستیم.

برای مشاهده دموی نرم افزار crm پارس ویتایگر کلیک کنید

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه