بروز رسانی نرم افزار CRM

بروز رسانی خودکار و رایگان

تیم فنی نرم افزار CRM پارس ویتایگر، همواره برای ارائه محصولی مطلوب و مطابق با آخرین تغییرات، بسته های بروز رسانی را برای ارتقاء ماژول های سیستم در مدت زمان پشتیبانی، بصورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
مشتریان می توانند از طریق ورود به سیستم تنها با کلیک در قسمت بروز رسانی، ماژول های خود را به آخرین نسخه ارائه شده ارتقاء دهند.

عدم محدودیت کاربران در نرم افزار CRM پارس ویتایگر

در مقایسه نرم افزارهای CRM یکی از ویژگی های قابل توجه تعداد کاربرانی است که می توانند از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده نمایند درحالیکه بیشتر ارائه دهندگان نرم افزارهای سی آر ام محدودیتی برای تعداد کاربران نرم افزار خود قرار می دهند، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر هیچ محدودیتی در تعداد کاربران این نرم افزار اعمال نکرده و نخواهد کرد.

نرم افزار CRM بدون محدودیت کاربر

بدون محدودیت زمانی

عدم محدودیت زمانی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر هیچگونه محدودیت زمانی برای استفاده از نرم افزار CRM خود در نظر نگرفته و نخواهد گرفت. هنگام خرید نرم افزار CRM پارس ویتایگر شما تنها یکبار برای خرید نرم افزار هزینه پرداخت خواهید کرد.

قابلیت سفارشی سازی و توسعه بالا

با توجه به اهمیت بخش تنظیمات CRM بعنوان پیشران توسعه استراتژی های مدیریت سازمان و یک بخش توانمند ساز برای توسعه سایر زیر سیستم ها و ماژول های نرم افزار CRM، لازم است توجه ویژه‌ای جهت بررسی و مقایسه این بخش در نرم افزارهای CRM پارس ویتایگر و سایر نرم افزار های موجود در بازار قبل از خرید داشته باشید. این موارد عبارتند از:

بررسی قابلیت های سفارشی سازی نظیر سفارشی سازی بلاک ها و فیلد ها، قابلیت ایجاد ماژول های جدید مانند ( مرخصی، پرسشنامه ، لیست اموال و... ) از طریق CRM، مدیریت ویرایش فیلتر های پیش فرض سیستم، امکان تغییر در ترجمه زبان سیستم، ایجاد فیلد های مرتبط بین ماژول های سیستم و...

قابلیت سفارشی سازی و توسعه CRM

عدم وابستگی به شرکت تولید کننده نرم افزار CRM

عدم وابستگی به شرکت تولید کننده نرم افزار CRM

دغدغه اغلب خریداران CRM بحث پشتیبانی و امکان توسعه نرم افزار می باشد که با توجه به ابزارهای توسعه و سفارشی سازی نرم افزار CRM پارس ویتایگر و وجود ارائه کنندگان ماژول های فراوان برای توسعه این نرم افزار ، در نتیجه وابستگی به شرکت تولید کننده نرم افزار CRM وجود نخواهد داشت. قابلیت توسعه راحت و آسان CRM پارس ویتایگر سبب جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی توسعه به سایر شرکت تولید کننده نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را می شود.

اتصال و یکپارچه سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزارها

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر با استفاده از API امکان اتصال و یکپارچه سازی اطلاعات و مپ کردن اطلاعات نرم افزارهای مختلف با پارس ویتایگر ( مانند نرم افزارهای مالی و اداری ) را دارا می باشد.

اتصال و یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها

سهولت استفاده

قابلیت دسترسی آسان

نرم افزار CRM پارس ویتایگر علاوه بر نسخه تحت وب دارای نسخه موبایل نیز می باشد. از اینرو مدیران ، بازاریابان و سایر کاربران این نرم افزار می توانند به سادگی از این نرم افزار در هرکجای دنیا استفاده نموده و به اطلاعات مورد نیاز خود در CRM دست یابند.

امنیت بالای اطلاعات

یکی از مهمترین پارامترها در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، امنیت داده ها و اطلاعات می باشد. لذا پیش از انتخاب نرم افزارCRM باید این مورد به دقت بررسی شود تا از هرگونه ضرر و زیان احتمالی جلوگیری شود. نرم افزار پارس ویتایگر با توجه به اهمیت این موضوع و جلوگیری از حملات هکرها فعالیت های زیادی انجام داده است. برخی از این فعالیت ها عبارتند از:

  • افزونه های امنیتی برای جلوگیری از حملات ddos،SQL Injection، اسپم و پروکسی
  • افزونه های امنیتی برای جلوگیری از ورود غیر مجاز (BruteForce)
  • افزونه های امنیتی جهت ورود دو مرحله ای
  • افزونه های مدیریت کاربران پورتال مشترکین
  • قابلیت ردیابی فعالیت های سیستم (Mod Tracker)

امنیت اطلاعات نرم افزار CRM

ماژولار بودن سیستم

امکانات بسته های نرم افزار CRM مشخص بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود ، یکی از پکیج های نرم افزار سی آر ام پارس ویتایگر را خریداری نمایید. اما درصورتیکه در آینده نیاز به امکانات دیگری داشته باشید می توانید با کمترین هزینه و با نصب ماژول های آماده نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر ، به این نرم افزار قابلیت ها و ویژگی های بیشتری اضافه نمایید.

قابلیت نصب برروی سیستم عامل های مختلف

نرم افزار سی آر ام پارس ویتایگر قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های مختلفی همچون لینوکس ، ویندوز و مکینتاش را دارد.

قابلیت استفاده بر روی شبکه و یا تحت وب

نرم افزار CRM پارس ویتایگر قابلیت اجراء برروی یک کامپیوتر و یا اجرا بر روی بستر وب و یا شبکه را دارا می باشد.