نرم افزار CRM مراکز درمانی

نرم افزار CRM برای پزشکان، پرستاران و مراکز درمانی

تا کنون نرم افزارهای زیادی برای تسریع و تسهیل ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی ، بمنظور استفاده

تا کنون نرم افزارهای زیادی برای تسریع و تسهیل ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی ، بمنظور استفاده پزشکان و پرستاران تهیه شده اند.مانند:

نرم افزار برای مراکز درمانی
نرم افزار مدیریت مطب
نرم افزار مدیریت پزشکی
نرم افزار مدیریت درمانگاه
نرم افزار پذیرش درمانگاه
نرم افزار پرونده الکترونیک سلامت
نرم افزار CRM برای مراکز درمانی یکی دیگر از این دسته نرم افزارهاست با این تفاوت که از انعظاف پذیری بیشتر و قابلیت های بالاتری نسب به دیگر نرم افزارها برخوردار است. در این مقاله به مزایا و ویژگی های استفاده از نرم افزار CRM در مراکز درمانی می پردازیم.

کاهش دغدغه پزشکان و پرستاران با نرم افزار CRM

راه حل نرم افزار CRM برای مراکز درمانی به شما کمک می کند تا خدمات بهتری به بیماران خود ارائه کنید.

عبارت CRM برای مراکز درمانی ( Healthcare CRM ) شامل مفاهیم و کاربردهای گسترده ای در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می باشد. کاربرد نرم افزار CRM برای کلینیک ها به دو بخش تقسیم می شود: یک بخش مرتبط با بیماران و بخش دیگر مرتبط با مرکز درمانی می باشد. مراکز درمانی که می خواهند بیماران جدیدی جذب کنند یا بیماران فعلی مرکز خود را حفظ کنند باید از یک نرم افزار CRM برای مدیریت ارتباطات خود با عموم مردم استفاده کنند. این فرایند ممکن است شامل وظائفی مانند ارسال یادآوری جهت نوبت ویزیت دوره ای، یا انواع روش های ترغیبی دیگر باشد.

با توجه به آنکه مراکز درمانی، بیماران جدید را به دو روش مختلف پذیرش می کنند، در نتیجه پذیرش و ثبت بیماران در نرم افزار CRM برای مراکز درمانی به دو صورت انجام می شود که منطبق با نحوه مراجعه بیماران به مراکز درمانی می باشد. در اولین روش که در حقیقت انتخاب مرکز درمانی توسط خود بیمار است، مراجعه کنندگانی که به پزشک و یا خدمات پزشکی احتیاج دارند، کلینیکی را پیدا می کنند که متناسب با نیازهایشان باشد و بدین صورت وارد بانک اطلاعاتی نرم افزار CRM آن مرکز درمانی می شوند.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان
نرم افزار CRM مراکز درمانی

نرم افزار CRM مراکز درمانی

روش دوم که مراکز درمانی برای پذیرش بیماران انجام می دهند مرتبط با نحوه جذب بیماران توسط مرکز درمانی می باشد. بعنوان نمونه اگر فردی به دندان پزشک مراجعه کند و لازم باشد که دندان عقل خود را بکشد، احتمالا دندان پزشک او را به یک جراح دهان و دندان معرفی خواهد کرد. با توجه به آنکه بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی بر روی معرفی بیمار از سوی یک پزشک تاکید زیادی دارند. در نتیجه بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی می توانند از نرم افزار CRM برای حفظ ارتباطات خود با پزشکان عمومی و سایر مراکز درمانی، به عنوان معرف بیمار، استفاده کنند.

واضح است که با توجه به سیاست های جذب مخاطب در مراکز درمانی خصوصی، ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیماران، الویت اول می باشد، اما باید توجه داشت در این میان شما چالش های دیگری مانند: هزینه های درمانی بالا و کاهش ریسک خدمات، نیز دارید که باید به آنها توجه کنید. با توجه به مطالب بیان شده، نرم افزار CRM برای مراکز درمانی می تواند دسترسی به اطلاعات بیماران و داده های مراکز درمانی را جهت افزایش رضایت بیماران و خانواده های آنان و کاهش هزینه ها و ساده کردن فرآیند پذیرش تا درمان را افزایش دهد.

نرم افزار CRM برای مراکز درمانی پارس ویتایگر، می تواند با ابزارهایی که در اختیار مدیران و پرسنل کلینیک ها قرار می دهد، استراتژی های هماهنگی و مراقبت های پیشگیرانه برای بیماران در مراکز دولتی و خصوصی را آسان کرده و با به اشتراک گذاری اطلاعات مورد نیاز جهت تصمیم گیری و هماهنگی با سایر بخش ها و مراکز درمانی، شرایطی را فراهم کند تا پزشکان، پرستاران و مدیران مراکز درمانی بتوانند بصورت انفرادی و همچنین در قالب تیم های کاری فعالیت داشته باشند.

افزایش کیفیت خدمات مراقبت از بیماران 

نرم افزار CRM برای مراکز درمانی پارس ویتایگر می تواند با جمع آوری اطلاعات از شیفت های کاری مختلف، بخش های درمانی متفاوت و اورژانس به ارائه خدمات بهتر به بیماران کمک کند. این نرم افزار با ایجاد پایگاه داده و خودکار کردن فعالیت ها به تمام بخش های سازمان کمک می کند تا دسترسی آسانتر و سریعتری به اطلاعات داشته باشند و بدین ترتیب سطح رضایتمندی بیمار و خانواده وی از سطح کیفی کلیه فرایند های درمانی را افزایش می دهد.

با استفاده از نرم افزار CRM برای مراکز درمانی پارس ویتایگر، یک مرکز درمانی می تواند:

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار
  • فرایندهای تکراری و روتین مانند: پذیرش، ترخیص، انتقال، و ارجاع بیماران را به مرور زمان تحلیل کرده و بدین ترتیب مراحل غیر ضروری را حذف و با کاهش زمان انتظار بیماران، رضایت آن ها را از خدمات ارائه شده افزایش دهد.
  • گردش کارهای سفارشی سازی شده ای را توسعه دهد تا فعالیت های هماهنگی مراقبت بین مراکز درمانی مختلف (کلینیک، مطب، بیمارستان، خدمات درمان در منزل و …) بصورت خودکار انجام شوند و در نتیجه مراکز درمانی بتوانند نتایج درمانی بهتری برای بیمار ایجاد و بازده عملیاتی را افزایش و هزینه ها را کاهش دهد.
  • به بهترین نحو مراحل درمان بیماران مبتلا به بیماری های مزمن را مدیریت کرده و با ارائه آموزش های لازم و یادآوری در مورد روش های کنترل بیماری با آنها در ارتباط باشد.
  • هماهنگی در مراقبت از بیمار را افزایش و ریسک بستری مجدد بیمار را کاهش دهد.
  • با استفاده از ادغام سیستم ها و با استفاده بهتر از منابع موجود در مرکز درمانی، ضمن مراقبت های بهداشتی مناسب از بیماران، و کنترل فرآیند های ارائه خدمات، هزینه های خود را کاهش دهد.
  • با استفاده از یکپارچه سازی داده های نرم افزار CRM با تاریخچه پزشکی و داده های بالینی بیماران می تواند از خطاهای پزشکی پیشگیری و یا درصد این خطا ها را کاهش دهد.
  • پایگاه دانشی را با تحلیل علمی و مکانیسم های بازخورد ترکیب کرده و برای انواع مختلف بیماران کمپین های مختلف درمانی ایجاد کند.

مزایای نرم افزار CRM برای مراکز درمانی

  • افزایش سطح کیفی خدمات و رسیدگی بهتر به بیمار
  • ارتقاء کارایی مراکز درمانی و فرآیند های مورد استفاده آن ها از طریق ایجاد گردش کارهای خودکار
  • افزایش هماهنگی مراقبت در بین بخش های مختلف مراکز درمانی
  • استفاده از کلیه توانایی های پرسنل جهت مدیریت پرونده های در جریان بیماران

متخصص در بهداشت و درمان، متخصص در تکنولوژی

هنگامی که صحبت از انتخاب یک همکار جهت پیاده سازی راه حل نرم افزار CRM برای مراکز درمانی به میان می آید، نرم افزار CRM پارس ویتایگر می تواند نیازهای شما را مرتفع سازد. لازم به ذکر است برای استفاده از نرم افزار CRM پارس وتایگر اندازه و نوع مرکز درمانی شما مد نظر نمی باشد و در حقیقت نرم افزار CRM برای مراکز درمانی پارس ویتایگر نیازهای مراکز درمانی مختلف را تحت پوشش قرار می دهد. لازم به ذکر است تمامی متخصصان ما در گروه فناوری اطلاعات آوب، از پیچیدگی فرآیند های درمانی در این مراکز جهت یکپارچه سازی و برقراری ارتباط بین عملکردها با سایر سیستم ها، جمع آوری و ادغام داده ها، برقراری امنیت، قانون انتقال و پاسخ گویی الکترونیک بیمه سلامت (HIPAA) و اطلاعات شخصی قابل شناسایی بیمار ( PII ) مطلع می باشند.

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان
    1. نویسنده:
    1. نویسنده:
    1. نویسنده:

ثبت دیدگاه