روز دندان پزشکی

کاربرد نرم افزار CRM برای دندانپزشکان و جذب مشتریان وفادار

شاید در طول عمرتان بارها به دندانپرپزشکی مراجعه کرده باشید، دانپزشکی در خاطرتان می ماند که علاوه برخدمات

شاید در طول عمرتان بارها به دندانپرپزشکی مراجعه کرده باشید، دانپزشکی در خاطرتان می ماند که علاوه برخدمات خوب نحوه برخورد در نگهداری اطلاعات مهمی نظیر جزئیات تماس، هزینه های پرداخت شده، هزینه های واریز نشده، تمام اطلاعات تماس دقت به خرج دهد. چنین اطلاعاتی را می توان در یک نرم افزار نگهداری کرد و به ارتباطات با بیمار سرعت بخشید. این نرم افزارCRM نام دارد.برای اشنایی با کاربرد CRM در دندانپزشکی با ما همراه باشید.

چگونه نرم افزار CRM، مشتریان دندانپزشکی را به مشتریان وفادار تبدیل می کند؟

من حداقل سالی یک الی دو بار به دندانپزشکی مراجعه می کنم، چند ماه پیش تصمیم گرفتم که برای معاینه دندان هایم و درمان مشکلات آنها به یک دندانپزشک مراجعه کنم. اما نمی دانستم کدام یک از دندانپزشکان را انتخاب کنم، تا اینکه یکی از دوستانم به من دندانپزشکی را معرفی کرد و من هم قبول کردم.

در اولین ویزیت، با محیط مطب و پرسنل احساس راحتی داشتم و می توانستم به توصیه های آن دندانپزشک اعتماد کنم. در ویزیت های بعدی مطمئن شدم که انتخاب درستی داشتم. دندانپزشک از من در مورد تجارب رفتن به دندانپزشکی، برنامه های تابستان و زمستان، تعطیلات و … سوال کرد و مسئول پذیرش آنچه من گفتم را در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) خود یادداشت کرد و برای نوبت های بعدی برنامه ریزی کردیم. آنها مرتباً با من در تماس بوده و از وضعیت دندان من و نحوه پیش رفتن برنامه هایم سوال میکردند. بدین ترتیب چند ماه بعد، وقتی مجدداً برگشتم فضای دوستانه و خوبی بین ما برقرار شده بود.

من از آن زمان به بعد از دندانپزشکی نمی ترسیدم یا از رفتن به مطب دندانپزشکی عصبی نبودم. دانستن این موضوع که من مشتری با ارزش این مجموعه هستم، این تجربه را بهتر کرد. بدین ترتیب، مشتری دائم آن دندانپزشکی شدم و نمی توانم تصور کنم که به پزشک دیگری مراجعه کنم. درست است که وظیفه کسب و کار آنها ارائه خدمات دندانپزشکی است اما وقت گذاشتن برای یک فرد و همراه شدن با وی، من را به این سیستم وفادار کرده است.

امروزه برخی از دندانپزشکان و کلینیک های دندانپزشکی مانند دندانپزشک من از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM استفاده می کنند. نرم افزار CRM می تواند برای فعالیت هایی فراتر از ذخیره اطلاعات مشتریان و جزئیات پروژه استفاده شود.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

بخش های مهم در یک نرم افزار CRM دندانپزشکان

نرم افزار CRM برای دندانپزشکان رکوردی از بیماران را با جزئیات تماس، هزینه های پرداخت شده، هزینه های واریز نشده، تمام اطلاعات تماس از قبیل فاکس، ایمیل، تماس تلفنی، پیام کوتاه و … را به آسانی نگهداری می کند.

کاربرد نرم افزار CRM برای دندانپزشکان می تواند به عنوان یک ابزار اصلی برای برقراری ارتباط بین دندانپزشک و بیماران است. در این نرم افزار ابزارهایی برای پیگیری هزینه های واریز نشده، مشاهده نتایج عکس ها و معاینات، ارسال یادآوری در مورد تاریخ ویزیت ها برای بیمار و پزشک و …. وجود دارند. نرم افزار CRM برای دندانپزشکان همچنین می تواند برای چاپ فاکتورهای بیماران استفاده شود.

کاربرد نرم افزار crm برای دندانپزشکان

کاربرد نرم افزار crm برای دندانپزشکان

ویژگی های نرم افزار CRM دندانپزشکان

برخی از ویژگی های نرم افزارهای CRM برای دندانپزشکان مانند نرم افزار پارس ویتایگر به شرح زیر می باشد:

  • اتصال چندین دندانپزشک و مسئول پذیرش با یکدیگر در یک شبکه
  • وارد کردن اطلاعات مشتری از یک فایل csv به نرم افزار CRM
  • امکان جابجایی بیماران بین دندانپزشکان در تقویم توسط مسئول پذیرش
  • ارسال یک پیام کوتاه جهت یادآوری یا ارسال متنی به یک بیمار
  • ارسال یک پیام کوتاه سفارشی سازی شده به گروهی از بیماران
  • ارسال ایمیل به یک بیمار
  • ارسال یک ایمیل سفارشی سازی شده به گروهی از بیماران
  • ایجاد اطلاعیه ها و هشدارهایی جهت یادآوری
  • تماس خودکار از طریق سیستم تلفنی ویپ
  • نگهداری جزئیات در مورد بیماران، مانند اطلاعات شخصی، عکس ها، سوابق بیماری و …
  • ایجاد فیلدهای سفارشی برای پایگاه داده بیماران
  • ایجاد و چاپ فاکتور
  • ایجاد یادداشت در مورد نحوه و نتیجه ارتباط با بیمار

سخن پایانی

کاربرد نرم افزار crm برای دندانپزشکان بسیار گستره است و می تواند لیست مشتریان شما را به مشتریان وفادار تبدیل کند. ویژگی های این نرم افزار CRM با ایجاد صمیمیت می تواند بیماران را ترغیب کند تا بار دیگر هم برای دیدن شما و استفاده از خدماتتان به دانپزشکی مراجعه کنند. علاوه بر این با ایجاد اسناد و سابقه بیمار به کمک دانپزشکی ها می آید.

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه