نرم افزار CRM برای معادن

نرم افزار CRM برای معادن

روز صنعت و معدن مبارک باد کلیه قسمت های صنعت معدن با بهره وری مرتبط می باشند. نه

روز صنعت و معدن مبارک باد

کلیه قسمت های صنعت معدن با بهره وری مرتبط می باشند. نه تنها بهره وری در حفر و استخراج، بلکه بهره وری در تمام فعالیت ها. قطعاً، اطلاعات بیشتر منجر به بهره وری بیشتر می شود و بهره وری بیشتر به معنای انجام دادن موارد یکسان در حداقل مدت زمان و با کمترین هزینه می باشد. صرفه جویی در زمان و هزینه ها، حاشیه سود را افزایش داده و به شرکت ها این امکان را می دهد تا با کمترین منابع بیشترین بهره وری و خلاقیت را داشته باشند.

یکی از ساده ترین اما موثرترین روش هایی که شرکت ها در سراسر دنیا برای افزایش بهره وری به کار می برند، استفاده از نرم افزار CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری ) به منظور افزایش بهره وری می باشد. شرکت های زیادی از طریق یکپارچه سازی نرم افزار CRM با کسب و کارشان از تکنولوژی، بهتر و بیشتر بهره می برند. نرم افزار CRM برای آنها امکان درک کامل بازار را فراهم می کند تا بتوانند نیازهای مشتریان خود را بهتر درک کنند. در نتیجه چرا پیمانکاران و شرکت های مرتبط با معادن از نرم افزار CRM استفاده نکنند. ( برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار به مقاله ” نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟ ” مراجعه نمایید. )

یک نرم افزار CRM برای معادن قدرتمند می تواند عملکرد کامل پیمانکاران و شرکت های مرتبط با معادن را تغییر دهد. از طریق نرم افزار CRM شما می توانید به اطلاعات مشتریان در آزمایشگاه، بخش اداری، تاسیسات تولید یا حتی در داخل معدن دسترسی داشته باشید، CRM تضمین می کند که هر بخش از گروه عملیاتی شما اطلاعات مورد نیاز خود را در زمان مورد نیاز دریافت می کند. با نرم افزار CRM شما می توانید این کار را سریعتر و آسانتر انجام دهید. از آزمایشگاه یا بخش اداری گرفته تا موقعیت های دورتر، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) ابزاری است که شما را در یک بازار رقابتی نگه می دارد.

نرم افزار CRM برای معادن

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

اکتشافات و استخراج مواد معدنی وقت گیر، پر هزینه و اغلب بدون هیچ گونه تشکر و قدرانی می باشد. این شغل در مکان های دور افتاده می باشد، در جایی که ارتباط و کسب اطلاعات کمتر از حد مطلوب می باشد. به دلیل اینکه بیشتر کارها با زمین در اتباط می باشد، پیمانکاران و شرکت های مرتبط با معادن اغلب از سیستم مدیریت اطلاعات خود غافل می شوند. اما غافل شدن از سیستم مدیریت می تواند بسیار هزینه بر باشد. چگونه ارتباطات خود را با مشتریان به خوبی پیگیری می کنید؟ چگونه ریسک عملیات خود را مدیریت می کنید؟ چگونه مسائل بهداشتی و ایمنی در چنین حوزه های پر خطری را نظارت می کنید؟ در مورد درخواست مجوز چه اقداماتی انجام داده اید؟ کجا ذخیره می شوند و چگونه می توان به آنها دسترسی پیدا کرد؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) عدم تقارن اطلاعات درباره مشتریان، دولت و تنظیم کننده را حذف می کند. این اطلاعات دارای جزئیات نهایی می باشند و دسترسی به اطلاعات مهم مرتبط با تمام ارتباطات قبلی و فعلی را به آسانی فراهم می کنند.

یکی از بزرگترین چالش های معادن این است که چگونه ریسک ها و خطرات را مدیریت کنند. هر روز عملیات معدنی با عواملی نظیر آسیب کارگران، تاخیر تولید و خطرات زیست محیطی مواجهه می باشند. با نرم افزار CRM، تمام این عوامل ، از نظارت و گزارش ریسک و ایمنی گرفته تا برخورد با آلودگی های محیط زیست، می توانند مدیریت شوند. مدیریت صحیح ریسک های عملیاتی به این معنا است که مسولیت، هزینه ها و تاخیر بیشتر می توانند به تدریج کاهش یابند.

معادن

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری همچنین می تواند تضمین کند که شرکت ها از استانداردهای ایمنی، محیط زیست و جامعه (SECA) ، به ویژه در حیطه سلامت و رفاه کارکنان برخوردار هستند. نرم افزار CRM برای معادن به شرکت ها این امکان را می دهد تا خطرات و مشکلات کارگاه را نظارت و گزارش دهند، در نتیجه از آسیب دیدن و به وجود آمدن مسئولیت های بیشتر جلوگیری می کنند.

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار

با نرم افزار CRM برای معادن، پیگیری و نظارت درخواست مجوز های لازم برای انجام فرایندها آسانتر خواهد شد. کل فرایند خودکار می شود و به شرکت ها اجازه مدیریت درخواست ها و فعالیت های مجاز را در یک توالی منظم می دهد.

هنگامی که می گوییم نرم افزار CRM برای معادن می تواند کسب و کار شما را تغییر دهد، منظورمان بهبود بهره وری، هوش تجاری بهتر، سازمان بزرگتر، مدیریت ریسک بهتر، قرار گرفتن در معرض مسئولیت کمتر و راه حل های بهتر می باشد. تمام این موارد و سایر عوامل از طریق نرم افزار CRM میسر می شود.

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه