قبل از بکارگیری نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر بهتر است نیاز خود را بشناسید. سپس دلایلتان را با 13 دلیل ذکر شده در این مقاله مقایسه کنید.

۱- انتظار شما از نرم افزار CRM چیست؟

قبل از اینکه شما حتی یک نرم افزار CRM  را برای انتخاب در نظر بگیرید، شما به تعیین دقیق همان چیزهایی که از یک نرم افزار سی ار ام  انتظار دارید احتیاج دارید. از یک سیستم نرم افزار سی ار ام آنچه شما می خواهید و آنچه احتیاج دارید، بستگی به این دارد که، شما که هستید و چه کاری انجام می دهید. صرف نظر از اهداف خود، شما نیاز به آشنایی کامل دارید دقیقا مثل همان چیزی که شما قبل از انتخاب یک فروشنده نیاز دارید، در غیر اینصورت شما با یک سیستم که با کسب و کار شما سازگار نیست شکست خواهید خورد.

۲- انتخاب فروشنده مناسب برای خرید نرم افزار CRM

هنگامی که شما در حال انتخاب یک تکنولوژی CRM ویتایگر مناسب با نیازهای سازمانی خود هستید، قطعا در بازار گزینه های زیادی پیدا خواهید کرد، اغلب برای اینکه کدام یک برای نیازهای شما مناسب هستند انتخاب را دشوار می سازد. در برخی موارد، بهترین سیستم CRM ویتایگر برای کسب و کار شما ممکن است دارای امتیاز بالا و یا گران ترین نباشد. اغلب ساده ترین سی آر ام ویتایگر می تواند موثرترین باشد.

۳- دلیل سفارشی سازی نرم افزار CRM

پیدا کردن یک CRM ویتایگر دریک بسته بندی ساده که جوابگوی تمام نیازهای شما باشد آسان نیست. هنگام انتخاب یک سیستم، شما باید از سیستم مورد انتخاب خود اطمینان حاصل کنید که شما را قادر به انجام وظایف با استفاده از کارکنان داخلی می سازد، بنابراین در هر زمان که نیاز به یک گزارش دارید شما نیازی به فردی در خارج از سازمان ندارید. این می تواند وقت گیر باشد و به پایان رسیدنش بسیار پرهزینه. به عنوان گزینه های فروشنده خود، گزینه های سفارشی سازی خود را بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کلی و سفارشی سازی پیگیری با مشتریان موجود را انجام دهید. شما باید مطمئن شوید که فروشندگان قادر به پاسخگویی نیازهای شما خواهند بود، و توانایی انجام آن را خواهند داشت.

۴- دوام و ماندگاری نرم افزار CRM

اجرای یک نرم افزار سی آر ام ویتایگر در پس بسیاری از جزئیات وقتی انتخاب می شود آسان است. یکی از سخت ترین، اما مهم ترین، انجام کارها برای استقرار کامل می باشد. هر ویژگی و گزینه ممکن، بنظر میرسد که حیاتی دارد اما نه این که همیشه پابرجا باشد. بخش دیگری از نرم افزار سی آر ام ویتایگر اجرا نکردن طرح است. یکباره طرح ها و فشار ها را برای اجرا اعمال نکنید. بهتر است مرحله نرم افزار سی آر ام ویتایگر به آرامی و آن را در یک مقیاس کوچک انجام دهید تا کار شما برای تنظیم سیستم آماده شود. عملکر سیستم crm  ویتایگر را در یک دپارتمان شروع کنید. توجه داشته باشید که اگر برنامه ای هم برای اجرا خوب به نظر می رسد، از آنهایی که احتمال می رود اطمینان پیدا کنید. بصورت آهسته و از نزدیک ببیند کارها چه آثاری روی سازمان دارند.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

۵- تا چه اندازه میتوانید برای نرم افزار CRM هزینهکنید؟

بطورکلی هزینه های شما با اجرای اولیه نرم افزار آغاز خواهد شد، بعلاوه هزینه های تعمیر و نگهداری و یکپارچه سازی که به هزینه اولیه اضافه می شود. در برخی موارد شما می توانید گرینه هایی برای اشتراک های ماهانه نیز برخورد شوید. مطمئن شوید که میدانید برای شما بهترین راه حل از نظر هزینه ها و نحوه پرداخت کدام است. این باید در خط مقدم ذهن شما باشد و در گزینه های انتخابی خود در نظر گرفته شود.

۶- دلیل استفاده ی شما از نرم افزارCRM چیست؟

آگاهی از معیارهای اولیه خود از همان آغاز، به شما برای جلوگیری از هزینه های بعد از پایان کار کمک خواهد کرد. بطور مثال، با یکپارچه سازی، اگر نرم افزارCRM شما در یک دپارتمان اجرا شود و یا در میان کل کسب و کار سیستم شما با چه نوع سطحی یکپارچه سازی نیاز خواهد داشت. برای پشتیبانی، شما را قادر به پشتیانی داخلی از  crm ویتایگر میسازد یا به کمک خارجی احتیاج خواهید داشت؟ همچنین شما باید از سطح کارکنان خود مطلع شوید، بلواقع هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت. اینها فقط چند نمونه هستند، اما همانطور که شما شروع به پیاده سازی نرم افزارCRM  ویتایگر خود کنید، دانستن نیازهای خود در هیئت مدیره به شما در حفظ یک پیاده سازی موفق و ادامه استفاده از آن کمک خواهد کرد.

۷- زمان مورد نیاز برای راه اندازی نرم افزار CRM

بسیاری از کاربران سیستم های CRM برای اینکه یک نرم افزارCRM ویتایگر جدید آماده و شروع به کار شود از اینکه چه مقدار زمان لازم است غافل هستند. از زمان مهاجرت داده ها به سی ار ام  ویتایگر جدید بسادگی می تواند زمان زیادی باشد. قبل از اتخاذ یک سیستم سی آر ام ویتایگر، ایده خوبی است تا موارد تکراری را حذف کنید، تمیز کردن مخاطبین از افرادی که شرکت شما را ترک کرده اند، و ذخیره گرفتن از اطلاعات شما. از بین بردن این سردرگمی بعد از پیاده سازی سی ار ام ویتایگر و داده های اضافه شده رخ می دهد. شما به استفاده از یک سیستم تازه خواهید پرداخت و نمی خواهید پس از راه اندازی CRM  ویتایگر زمان زیادی صرف داده های بیهوده کنید.

۸- آموزش نرم افزار CRM

زمانی که شما از نرم افزار CRM ویتایگر در سرتاسر شرکت استفاده می کنید آموزش مهم ترین جنبه می باشد. از بیشترین اهمیت برای حصول اطمینان از ثبات استفاده، آموزش کاربر نهایی می باشد.

۱۰-تمرکز بر مشتری را فراموش نکنید!

هنگامی که یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریCRM جدید اتخاذ میکنید، می توان کمی آن را قریب به اتفاق دانست. تمرکز شما ممکن است بر روی مشتریان شروع به غفلت کنید. در یک کلام انجام ندهید، ممکن است فکر کنید این درخواست پیچیده ای است، اما برخی راه های ساده ای برای رسیدن به این هدف وجود دارد. بر روی برنامه های گران قیمت تمرکز نکنید یا نصب با جزئیات که می تواند مقدار زیادی از وقت خود را درگیر کند. از زمان مورد نیاز خود برای تمرکز روی مشتریان مطمئن شوید تا باعث از دست دادن آنها نشوید.

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار

۱۱-به تکنولوژی اعتماد نکنید.

متاسفانه هیچ گردوغبار جادویی وجود ندارد، که باعث می شود همه چیز کار تکنولوژی crm ویتایگر فقط یکبار اجرا می شود. شما نمی توانید به سادگی یک محصول crm ویتایگر مانند یک انجمن همکاری یا برخی دیگر از محصول اجتماعی crm ویتایگر را بسازید و آن را رها کنید. نتایجی که شما نیاز دارید نخواهد بود. شما برای تعامل با مشتریان باید تلاش کنید، ایجاد پورتال های فعال، و ارائه بازخوردها در زمان موردنیاز. در غیراینصورت اطلاعاتی که در crm ویتایگر شما جمع آوری می شود بی معنا خواهد بود.

۱۲-غیرفعال کردن / حذف ویژگی های ناخواسته

همانطور که شما با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریCRM خود کار میکنید، شما قادر به شناسایی ویژگی های خاصی که با نیازهای شما متناسب نیست خواهید بود. به محض اینکه این ویژگی های غیرضروری شناسایی شد، غیرفعال کردن ماژول ها، نیازی به پنهان کردن آنها از صفحه نمایش نیست. این روش کار را برای چیزهایی که می خواهید و یا نیاز به دیدن آن دارید بجای جنبه های غیرقابل استفاده در CRMویتایگر  بسیار آسان تر است. و دیگر نیازی به حذف تمام فیلدهایی که شما به آنها احتیاج ندارید نیست.

۱۳-ارزیابی بازدهی سرمایه شما توسط نرم افزار CRM

پس از اجرای یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ردیابی بازگشت سرمایه گذاری مهم است. شرکت شما، از جمله هر بخش و سهامداران نیاز به آگاهی از هزینه های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر دارند و باید قادر به ارزیابی بازده نهایی باشند. توجه به روش و استراتژی های در حال توسعه اهداف خود، در طول راه برای ارزیابی و اجرای CRM به عنوان یک استراتژی و نرم افزار منجر می شود. این مسئله به سنجش استفاده از CRM ویتایگر کمک خواهد کرد و با اجرای این سیستم به روز شده موفقیت شما قابل دیدن خواهد بود.

اگر شما هم جز افرادی هستید که به این نتیجه رسیده اید که نرم افزار CRM پارس ویتایگر مناسب کسب وکار شماست روی لینک دموی پارس ویتایگر کلیک کنید.

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه