نرم افزار پتروشیمی

CRM، نرم افزاری برای صنعت پتروشیمی

صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی با وابستگی زیاد به نفت به عنوان یک ماده خام، همبستگی مثبت بالایی

صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی با وابستگی زیاد به نفت به عنوان یک ماده خام، همبستگی مثبت بالایی با صنعت نفت و گاز دارد. در سال های اخیر تقاضا برای محصولات پتروشیمی به طور ملموسی افزایش یافته است.

با این اوصاف، شرکت های صنایع پتروشیمی به طور کلی باید مدیریت مدرن کارامدی داشته باشند. همراه با توسعه فناوری اطلاعات، ارتقاء سطح فناوری اطلاعات در این صنعت نیز تبدیل به یک الزام شده است. یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در بهبود کیفیت مدیریت و اتوماسیون آن نرم افزار CRM است که در تمام صنایع و کسب و کار ها کاربرد دارد.

صرف نظر از اندازه ی کسب و کار و صنعت، نرم افزار CRM استفاده های عام و کلی برای تمام کسب و کارهایی که از آن استفاده می کنند دارد: مدیریت بهتر بازاریابی و افزایش فروش، برنامه ریزی دقیق با استفاده از گزارش های فروش و تحلیل آنها، پشتیبانی مشتریان و مصرف کنندگان، و به صورت کلی یکپارچه سازی تمام فرایندهایی که به نوعی به مصرف کننده و ارتباط با وی مربوط می شوند.

در صنعت پتروشیمی مشتریان معمولا فرد نیستند، و روابط بصورت B2B شکل می گیرد. برای نرم افزار سی آر ام تفاوتی ندارد که مشتریان شما شرکت های دیگر هستند یا افراد مستقل. به هر حال می توانید از تمام قابلیت ها استفاده کرده و روابط با مصرف کنندگان را مدیریت کنید.

در ادامه قابلیت های سی آر ام برای صنعت پتروشیمی به طور خلاصه مشخص شده اند.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

 

مدیریت مالی برای صنعت پتروشیمی

در بخش خدمات مالی، مدیران می توانند با استفاده از گردش کارهای از پیش تعریف شده، یا گردش کارهای (و حتی ماژول های) جدید و کاملا مطابق با فرایند های سازمانی خود استفاده کنند. تمامی پیش فاکتور ها، فاکتور ها، و رسید ها در سیستم ثبت شده و قابلیت گزارش های مالی متعددی از جمله فروش، خرید، بستانکاری ها، بدهکاری ها، و غیره وجود دارد.

در این صورت اعضای تیم می توانند در مدت زمان کمی، وظایف تکراری و روزانه را مدیریت کرده و تعامل بیشتری با مشتریان داشته باشند. هم چنین، مدیران می توانند بر تمام این فرایند ها و وظایف نظارت کرده و مشکلات یا نقاط قوت را به راحتی بیابند.

 

مدیریت فروش برای صنعت پتروشیمی

احتمالا این بخش پایه و اساس نرم افزار CRM است. فروش اولین بخش سازمان که با مشتری ارتباط مستقیم و علنی دارد. در بخش بازاریابی نیز ممکن است ارتباط مستقیم (ایمیل مارکتینگ، اس ام اس مارکتینگ، تماس های تبلیغاتی، و غیره) با مشتری احتمالی یا فعلی برقرار شود اما مشتری با شخص خاصی در ارتباط نیست و تنها با نام برند سر و کار دارد.

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار

اولین کاربرد این نرم افزار تعیین و ارجاع وظایف، و پیگیری و نظارت بر آنهاست. تمام پروسه ی فروش به صورت یکپارچه و با یک استراتژی در سیستم پیاده سازی می شود، چرا که همه به مراحل مختلف دسترسی داشته و گردش کار های مشخصی برای آنها تنظیم شده است. هم چنین، هر کارمند فروش می تواند روزانه حدود یک ساعت با استفاده از نرم افزار پارس ویتایگر صرفه جویی کند.

 

مدیریت خرید برای صنعت پتروشیمی

شما می توانید تمامی سفارشات خرید را در پارس ویتایگر ثبت کنید: مقدار سفارش، زمان احتمالی رسیدن سفارش به دست شما، قیمت، فاکتور ها و رسید ها، و سایر موارد مربوط به خرید.

 

مدیریت انبار برای صنعت پتروشیمی

شما می توانید تمامی کالاهای موجود در انبار را همراه با کمیت آنها در نرم افزار ثبت کنید. در صورت فروش رفتن هر محصول و ثبت شدن فاکتور آن در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( نرم افزاری برای صنعت پتروشیمی )، به صورت خودکار موجودی انبار شما به روز می شود.

 

امکانات کارآمدتر CRM به عنوان نرم افزاری برای صنعت پتروشیمی

نرم افزار برای صنعت پتروشیمی

امکاناتی که نرم افزار CRM به عنوان نرم افزاری برای صنعت پتروشیمی ارائه داده، عبارتند از:

  1. امکان ورود خودکار اطلاعات (قیمت ها، شاخص ها، اخبار و غیره) از سایت های مختلف به سیستم CRM
  2. ورود اطلاعات به سیستم با استفاده از فایل های اکسل یا csv
  3. امکان یکپارچه سازی با سایر نرم افزارهای مورد استفاده از طریق API
  4. ثبت تمام ویژگی های محصولات تولیدی (قیمت، مشخصات فنی، مشخصات ظاهری، تغییرات نسبت به محصول قبلی، و غیره)
  5. مدیریت کلیه پیش فاکتورها، فاکتورها، سفارشات فروش، و سفارشات خرید
  6. دریافت و مدیریت ریز موجودی های انبارهای جامد و مایع به صورتآنلاین و خروجی گرفتن از آنها به صورت فایل های اکسل
  7. مدیریت فروش و صادرات با توجه به موجودی انبار تحت نظارت کامل کارشناسان مربوطه و اجازه های کتبی و ثبت شده ی آنان
  8. ثبت کلیه اطلاعات سازمانی هایی که مشتری شرکت هستند، و افرادی که به نوعی نماینده ی آن سازمان در شرکت محسوب می شوند. از آن جایی که می توانید فیلدهای سفارشی اضافه کنید، افزودن هر نوع اطلاعات از اشخاص حقیقی و حقوقی که سازمان احتیاج دارد کاملا ممکن و ساده است.
  9. ایجاد پروفایل مشتری که سابقه ی تمام ارتباطات سازمان با وی را از اولین تماس در بر گرفته و قابلیت ذخیره کردن تمام مستندات را دارد
  10. پیگیری تمامی درخواست های مشتریان و نظارت مدیریت بر رسیدگی کارمند مسئول به درخواست ها
  11. ایجاد گردش کارهای لازم، تنظیم یادآورهای دوره ای، ارسال پیامک ها و ایمیل های خودکار به مشتریان یا تامین کنندگان، و ایجاد ماژول های جدیدی که تمامی نیازهای سازمان را با توجه به استراتژی سازمان در بر می گیرد
  12. افزودن بی نهایت مشتری و محصول، و کاربر نرم افزار
  13. دسته بندی و گروه بندی مشتریان به صورتچند سطحی و با محوریت ویژگی های متفاوت
  14. امکان مدیریت درخواست های فارسی و انگلیسی برای بخش صادرات و واردات، و کار با شرکت های بین المللی
  15. استفاده هم زمان از تقویم های میلادی، شمسی، و قمری
  16. پشتیبانی مشتریان از طریق سیستم تیکتینگ و ثبت تمام فرایند حل مشکلات در نرم افزار CRM

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه