نرم افزار CRM برای بخش دولتی

نرم افزار CRM برای بخش دولتی

بخش دولتی، با تعداد زیاد کارمندان و شبکه گسترش یافته ای از شعب مختلف با چالش بزرگی در

بخش دولتی، با تعداد زیاد کارمندان و شبکه گسترش یافته ای از شعب مختلف با چالش بزرگی در زمان ارائه پشتیبانی از طریق کانال های ارتباطی به شهروندان مواجه می باشد.

خدمات ارائه شده توسط بخش دولتی آنقدر متنوع است که اغلب فعالیت های فردی در آن با هم تداخل پیدا کرده و کاربران را گیج می کنند. سازمان های بخش دولتی اغلب فاقد فرایندهای رسمی می باشند که به عنوان لینک هایی بین بخش های فردی و کاربران عمل کنند. اگر این حقیقت را نیز به این موضوع اضافه کنید که آنها نمی توانند با شهروندان از طریق کانال های ارتباطی پرطرفدار در ارتباط باشند، پشتیبانی پیچیده تر می شود.

راه حل نرم افزار CRM برای بخش دولتی

با مجله کسب و کار نرم افزار پارس ویتایگر هم‌گام شوید.

موفق ترین سازمان های دولتی از توانایی افراد با انگیزه ای استفاده می کنند که کاملاً قدرت ایجاد تغییر را دارند. هنگامی که راه حل های بخش دولتی مناسبی ارائه می شود، این افراد می توانند پتانسیل کامل خودشان را شناسایی ، میزان قدرت پاسخگویی دولت را افزایش دهند و نتایج مورد انتظار شهروندان را تضمین کنند.

نرم افزار CRM راه حلی برای مدیریت ارتباط با شهروندان

CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با شهروندان

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

لزوم مدیریت ارتباط با شهروندان، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را وارد بخش های دولتی می کند. با استفاده از نرم افزار CRM در بخش دولتی، سازمان های کوچک و بزرگ دولت الکترونیک می توانند تمام اجزای تشکیل دهنده خود را بصورت آنلاین پیگیری، پایش و مدیریت نمایند، بهره وری را افزایش دهند، داده ها را ایمن تر مدیریت کنند و خدمات مناسب ۲۴ ساعته ارائه دهند.  ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ )

با استفاده از نرم افزار CRM در بخش دولتی، سازمان ها می توانند سریعتر و با هزینه مناسب تر به شهروندان خدمت رسانی کنند. آنها می توانند، توانایی کارمندان خود را افزایش داده تا مسئولیت و شفافیت بیشتری در مورد محتوای تقاضا به دست آورند. نرم افزارهای CRM مانند نرم افزار پارس ویتایگر به تمام سطوح  نهاد های دولتی، از جمله مدیریت دولتی، خدمات عمومی، امنیت عمومی، عدالت، دفاع، بهداشت و خدمات انسانی کمک می کند.

چرا از نرم افزار CRM برای بخش دولتی در آمریکا، کانادا و اکثر کشورهای اروپایی استفاده می شود؟

نرم افزار CRM برای بخش دولتی نه تنها برای مدیریت ارتباط با شهروندان استفاده می شود بلکه با اتوماسیون گردش کار، ارتباط با شبکه های اجتماعی و مدیریت پرونده شهروندان، طی کردن روند های پیچیده را نیز برای کارمندان از میان برداشته است. به همین دلیل نه تنها می توان از نرم افزار CRM برای بخش دولتی و سازمان های موجود در آن استفاده کنیم بلکه شدیداً پیشنهاد می شود که این سازمان ها، سیستم خود را به این نرم افزار مجهز نمایید.

فرقی نمی کند که ما در مورد آب شهری و برق، امور عام المنفعه و صدور مجوز های اجرایی صحبت می کنیم یا در مورد خدمات اجتماعی، استفاده از ابزارهای بازاریابی و فروشی که در راه حل های نرم افزارهای CRM مانند نرم افزار پارس ویتایگر ارائه شده اند به کارمندان و مدیران بخش عمومی کمک می کند تا خدمات بهتری را با صرف زمان و هزینه کمتری ارائه دهند.

یک راه حل CRM یکپارچه سازی شده می تواند به ادارات بخش دولتی در موارد زیر کمک کند :

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار
  • افزایش راندمان کارمندان
  • ایجاد ارزش برای شهروندان
  • مدیریت هزینه ها در ارائه خدمات به شهروندان
  • مدیریت کمک هزینه ها
  • مدیریت بخش های مختلف سازمان، صدور مجوز و اجرای نظام نامه ها و دستورالعمل ها

نرم افزار CRM برای بخش دولتی از جمله نرم افزار پارس ویتایگر مانند یک پیمانکار دولتی عمل می کند. با تمرکز بر روی امنیت، رمزگذاری، محرمانگی و پیروی از قانون، نرم افزار پارس ویتایگر به نهاد های دولتی کمک می کند تا بازده و کارایی بیشتری در ارائه خدمات به دست آورند.

مرتبط با: ابزارهای یکپارچه سازی نرم افزار CRM پارس ویتایگر

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه