مدیریت انبار و نرم افزار CRM

مزایای استفاده از نرم افزار CRM برای مدیریت انبار

همه کسب و کارها درصدد سودآوری می باشند. صنعت یا نقش شما در یک شرکت مهم نیست، بلکه

همه کسب و کارها درصدد سودآوری می باشند. صنعت یا نقش شما در یک شرکت مهم نیست، بلکه شما باید به دنبال روش هایی برای سودآوری باشید. ۶۰ درصد خرده فروشان آمریکا از استراتژی مدیریت انبار دائمی استفاده می کنند و اکثر کسب و کارهای آمریکایی از یکی از راه حل های CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ ) استفاده می کنند که این تعداد روز به روز در حال افزایش می باشد. کاملاً واضح است که این دو نوع سیستم در موفقیت یک کسب و کار تا چه اندازه مهم می باشند. برای ایجاد فرآیندهای کسب و کار ساده تر و ارتقای خدمات مشتری، یکپارچه سازی مدیریت انبار و نرم افزار CRM را در نظر بگیرید. درست است که داشتن سیستم های مدیریت انبار و نرم افزار CRM شروع خوبی است، اما کسب و کارها می توانند با یکپارچه سازی این دو سیستم کارایی خود را ارتقاء داده و کسب و کار خود را در رتبه بالاتری مشاهده نمایند.

انبارداری در نرم افزار CRM

مدیریت انبار

۳ دلیل برای یکپارچه سازی مدیریت انبار و نرم افزار CRM

شعار ما در مجله کسب و کار پارس ویتایگر، کمک به رشد و ارتقا با ارائه محتوای مفید درباره کسب و کار ها است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه تکنولوژی و سازمانی، فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

خدمات مشتریان بهتر

در حقیقت خدمات مشتریان بهتر به معنای مشتریان وفادارتر و فروش بیشتر می باشد. با یکپارچه سازی مدیریت انبار و نرم افزار CRM خود، کارمندانی که مسئول پاسخگویی به مشتریان در بخش خدمات مشتری شما می باشند می توانند خدمات مشتری بهتری به تمام افرادی که تماس می گیرند ارائه دهند. اگر یک سفارش از طریق تلفن ثبت شود، کارمندان شما می توانند به آسانی و بدون سر زدن به انبار یا ارسال ایمیل به بخش دیگر اطلاعات درستی به مشتری ارائه دهند. به محض اینکه میزان موجودی انبار در سیستم یکپارچه سازی شده به روز رسانی شود، بخش های مختلف می توانند حطیه مسئولیت خود، از دسترسی آنلاین به محصول گرفته تا سایر تماس گیرندگان در خطوط مختلف، را به روز رسانی کنند.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

داده های دقیق تر

با یکپارچه سازی نرم افزارهای خود، شما می توانید اطلاعات دقیق تری درباه انبار و مشتریان خود به دست آورید. هر بخش می تواند از داده هایی استفاده کند که برای موفقیت بیشتر کسب و کار شما ذخیره می شوند. بازاریابی می تواند مشتری معمولی را برای محصول خاص تحلیل کند و از میزان فروش محصول از طریق کمپین های هدفمندتر و به موقع مطلع شود. شما می توانید گزارش های کاملی درباره محصولاتی با فروش بیشتر و محصولاتی با فروش کمتر ایجاد کنید و بدانید مشتریان شما چه افرادی هستند، چه محصولاتی دوباره باید در انبار جا بگیرند و آیا به تطابق قیمت ها برای فروش بهتر احتیاج دارید یا خیر. اطلاعات به موقع منجر به داشتن دانش بهتر در تمام بخش های مختلف می شود و می تواند به کارمندان شما کمک کند تا استراتژی های آنها را برای هدف قراردادن مخاطبان مناسب تطابق دهد.

افزایش کارایی

داشتن موجودی بسیار زیاد در قفسه های انبار می تواند برای کسب و کارها هزینه بر باشد. کسب و کار های کوچک اغلب بودجه ندارند. هیچ کسب و کاری دوست ندارد محصولات موجود در انبار خود را بدون تغییر مشاهده کند. هدف در یکپارچه سازی این دو سیستم جمع آوری و تحلیل داده ها می باشد در نتیجه کسب و کار شما می تواند بصورت منسجم محصولات را سفارش دهد، نیازهای پیش بینی شده ای برای یک دوره زمانی مفروض را مد نظر گرفته و موجودی زیادی در انبار نداشته باشد. با داشتن تمام داده های مورد نیاز در یک مکان، کارایی کسب و کار شما افزایش می یابد زیرا کارمندان مجبور به ارجاع متقابل اطلاعات در چندین سیستم نمی باشند. همچنین دیگر لازم نیست اطلاعات مشابه را بارها و بارها در چندین سیستم به روز رسانی کنند. با یک سیستم یکپارچه سازی، اطلاعات تنها به فرایند به روز رسانی احتیاج دارند.

انبارداری و CRM

اگر کسب و کار شما منابعی برای موفقیت بیشتر دارد، یکپارچه سازی مدیریت انبار و نرم افزار crm خود را در نظر بگیرید. زیرا همراه شدن با ملزومات جامع و سازگار در تجارت ضروری است، مطمئن شوید سیستم شما به آسانی به روز رسانی می شود و کسب و کار شما می تواند با نگرانی های موجود مقابله کند. هنگامی که نرم افزاری برای یکپارچه سازی انتخاب می کنید، مهم است نرم افزاری پیدا کنید که گردش کارها را بصورت کارآمدی انجام دهد و به تیم IT شما اجازه سفارشی سازی برای داشتن بهترین عملکرد را بدهد. شما می خواهید محصولات را از لحظه ای که تحویل گرفته می شوند تا زمانیکه فروخته می شوند پیگیری کنید، در نتیجه برای انجام این کار به یک سیستم یکپارچه سازی شده احتیاج دارید.

وقت آن رسیده است تا کسب و کارتان را متحول کنید. دانلود رایگان کتاب 103 مزیت نرم افزار CRM در کسب و کار

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه