بازاریابی و نرم افزار CRM

بازاریابی و نرم افزار CRM ، یک استراتژی برد برد

امروزه، بازاریابی بطور فزاینده ای هدفمند و قابل اندازه گیری شده و به ما این امکان را می

امروزه، بازاریابی بطور فزاینده ای هدفمند و قابل اندازه گیری شده و به ما این امکان را می دهد تا استراتژی هایی که می توانند قابل اندازه گیری و پیگیری باشند را ایجاد کنیم. یکی از بهترین روش ها برای پیگیری موفقیت تلاش های بازاریابی، یکپارچه سازی این تلاش ها با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) می باشد. یک نرم افزار CRM به شما اجازه می دهد تا موفقیت کمپین های بازاریابی مختلف را در ارتباط با ایجاد سرنخ و به طور کلی فروش پیگیری کنید.

پیشرفت در بازاریابی و قابلیت های CRM در طول چند دهه گذشته، تغییرات اساسی در روش کار بازاریاب ها برای توسعه کمپین ها بوجود آورده است. استفاده از نرم افزار CRM مانند پارس ویتایگر به شما این امکان را می دهد تا سرنخ ها را پیگیری کرده و کمپین های تخصصی را برای دستیابی به بازارهای هدف اصلی توسعه دهید.

در اینجا چند نکته برای توسعه استراتژی های بازاریابی جهت برقراری تعامل بین بازاریابی و نرم افزار CRM، بیان شده است:

  • لینک کردن کمپین های بازاریابی و نرم افزار CRM

CRM و بازاریابی

CRM و بازاریابی

کمپین های بازاریابی که برای ایجاد سرنخ طراحی شده اند، باید لینک مستقیمی به نرم افزار CRM داشته باشند. بدین ترتیب شما می توانید نتایج استراتژی های بازاریابی مختلف را در ارتباط با میزان اثربخشی ایجاد سرنخ، مدیریت و پیگیری کنید. در موارد بسیاری کمپین های آنلاین موثرترین راه برای به دست آوردن فرم های دریافت سرنخ می باشد که مستقیماً به نرم افزار CRM لینک شده اند.

  • توسعه کمپین های بازاریابی برای رشد تعداد سرنخ

رشد تعداد سرنخ

رشد تعداد سرنخ

بیشتر کمپین های بازاریابی ناموفق می باشند زیرا برای رشد سرنخ ها طراحی نشده اند. نرم افزار CRM امکان رشد سرنخ ها و ارائه اطلاعات به شیوه ای موثر و سازماندهی شده بدون گیج کردن یا اذیت کردن مشتریان را برای شما فراهم می نماید. ابزارهای نرم افزار CRM مانند: ارسال ایمیل های خودکار برای کاربران، روشی عالی برای جابجایی مشتریان در چرخه عمر سرنخ می باشد.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟ استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان
  • استراتژی های خود را بصورت دقیق مشخص کنید

استراتژی

استراتژی

هرگاه پایگاه داده قوی از سرنخ ها ایجاد کردید، بر روی توسعه کمپین های میکرو مارکتینگی ( بازاریابی میکرو ) که جمعیت های خاصی را مورد هدف قرار می دهند متمرکز شوید. نرم افزار CRM به شما امکان ساخت و ارائه گزارش های دقیق را می دهد. همچنین به شما نشان می دهد که کدام یک از جمعیت ها به احتمال زیاد به فروش تبدیل می شوند. شناسایی این گروه ها و توسعه استراتژی های هدفمند به شما اجازه می دهند تا کمپین هایی با نرخ تبدیل بالاتر ایجاد کنید.

آیا شرکت شما از نرم افزار CRM استفاده می کند؟ از چه روش های موثری برای بازاریابی مشتریان استفاده می کنید؟ آیا برای پیشرفت کسب و کار خود استراتژی های بازاریابی و نرم افزار CRM را به یکدیگر لینک کرده اید؟ برای استفاده از نسخه دمو نرم افزار CRM پارس ویتایگر یا خرید ماژول و افزونه های متناسب با کسب و کار خود ، با بخش فروش تماس بگیرید.

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان

ثبت دیدگاه